5 Beauty hacks

annonse – kicks

Fremhev blå øyne
– Hvis du ser på øyenskyggen min, er den nesten alltid i bruntoner. Det er fordi at brun øyenskygge fremhever blå øyne. Sleng på litt ekstra maskara og litt eyeliner i tillegg, og de blå øynene dine vil poppe frem!

Maskara
– En ting som er typisk at mange gjør om maskaraen begynner å bli tom, er at man pumper den opp og ned for å få mer produkt på børsten. Ikke gjør dette! Når du gjør dette kommer det inn masse luft som tørker ut maskaraen. Prøv heller å “swirle” kosten nede i tuben, for å få mer produkt på.

 

Naturlig lys
– Opplever du ofte at sminken ser helt annerledes ut det sekundet du kommer ut i hjemmefra? Det er på grunn av lyset. Lyset på badet er som regel veldig mørkt, og gul aktig, og kan få sminken din til å se annerledes ut. Hvis du sminker deg i det lyset, kommer du til å se veldig merkelig ut når du kommer ut av døren og i vanlig dagslys. Derfor vil jeg anbefale deg å sminke deg forran et vindu som gir godt med dagslys, for å få best mulig sminkeresultat. Nå som det er vinter er det ganske mørkt om morgenen, så da kan du gjerne gå til innkjøp av en lampe som gir hvitt naturlig lys, som du kan sminke deg i.

Sølt maskara?
– Nesten hver gang jeg påfører maskara søler jeg en hel haug på toppen av øyelokkene mine, og gjerne litt på nesa. I know, jeg er tidenes sølekopp! Men jeg regner med at jeg ikke er den eneste. Det som alltid fungerer best for å fjerne sølet, er å vente til maskaraen har tørket 100%, også tar jeg en tørr qtips og forsiktig drar sølet vekk. Fungerer hver gang!

 

Brunfarge som varer
– Uansett om du bruker selvbruning eller tar sol, bør du passe på at du skrubber huden før du påfører selvbruning eller tar sol. Da varer fargen mye lengre. DENNE er en av mine favoritt kroppsskrubber, og den er helt amazing!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg