5 Beauty hacks

annonse – kicks, lindex, shopido, bubbleroom

Sminke som sitter hardt? – Med alle foundation som varer hele dagen og setting sprayer, er det ikke bare-bare å faktisk fjerne sminken skikkelig. Vanlige renser gjør ikke alltid jobben godt nok, og selv elsker jeg å bruke DENNE oljerensen før jeg bruker DENNE renser til å rense huden. Oljerensen løsner opp all sminke helt sykt bra og gjør at man virkelig får vekk all sminke fra huden.

KJOLEHER

 

Dunhår i ansiktet – Alle mennesker, kvinner som menn, har dunhår i ansiktet. Det er helt vanlig. Noen har mer enn andre, og noen har mørkere hår enn andre. Helt normalt. Det som er kjipt med dunhår er at det ofte kan gjøre sånn at foundationen ikke går på like smooth, og når man påfører pudder kan hårene bli mye mørkere enn det og det kan plutselig se ut som at man har bart, hehe! For noen år siden lærte jeg et triks av HudaBeauty, og det var å bruke DENNE til å fjerne dunhåret med. Den er superskånsom å fjerne hårene med, og veldig enkel!

Hudormer? – De svarte prikkene på nesen er så sinnsykt irriterende, og jeg har prøvd utallige masker som funker litt, men som ikke fjerner alt. For en stund siden kom jeg over DENNE, og det er en maskin som bokstavelig talt suger ut hudormene. Jeg ble helt overrasket over hvor bra den faktisk fungerte, og hvor enkelt det var!

 

Stroppløs topp? – Finnes det noe verre enn stroppløse bh’er til stroppløse topper? Enten så må man ha bh’en så stramt at man ikke får puste, eller så sklir den bare ned. Og puppene ser alltid dritt ut i sånne bh’er. Hate it. Derfor bruker jeg heller SÅNNE bh’er fra Lindex. Det er stick-on bh som sitter som et skudd og puppene ser faktisk bra ut med de. Love it.

KJOLEHER

 

Brun og fin? – Denne sommeren har ikke akkurat gjort oss brune for å si det sånn. Regn og Norges-sommer er ikke akkurat oppskriften på en fin solbrun farge. Men det er vel lov å jukse litt? Jeg ble anbefalt DENNE selvbruningen av en god venninne, og herregud så brun og fin man blir av den. Jeg ble seriøst helt sjokkert over hvor bra den var!

 

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg