5 beauty hacks

annonse – Lindex, lyko, kicks

Tørre neglebånd? – Jeg får ofte tørre neglebånd, og for å fikse det bruker jeg DENNE fra lindex som jeg smører inn neglebåndene mine med hver kveld før jeg skal sove, også sover jeg med det på neglebåndene hele natten. Neglebåndene blir superfine igjen og sprekker ikke opp.

Øyevipper – For å få bøyen på vippene til å holde ekstra lenge etter at du har brukt vippetang, bør du gå over to ganger med vippetang. Først en gang der du holder i 20 sekunder på hvert øye, også en gang der du holder i 30 sekunder. Det gjør at vippene holder seg bøyd mye lengre enn om du bare går over en gang! Jeg bruker forresten DENNE vippetangen fra lindex og den er amazing!

Sitter ikke sminken i sola? – Når det er varmt kan sminken fort begynne å bli oljete og nesten “renne” av, for å unngå dette kan du bruke DENNE setting sprayen!

 

Solkrem under sminken? – Noe jeg ofte får spørsmål om er om hva jeg gjør med solkrem når jeg har på sminke. De dagene jeg har på sminke bruker jeg alltid DENNE fuktighetskremen med SPF15. Kremen passer perfekt under sminke, og jeg merker at sminken sitter ekstra godt når jeg bruker DENNE kremen.

Kviseutbrudd? – Hver gang jeg får et skikkelig kviseutbrudd pleier jeg å først ta på DENNE masken, også tar jeg på DENNE. Det funker seriøst vilt bra. Hadde en hel haug med kviser for noen dager siden, også tok jeg en runde med disse to og vips så har jeg null kviser.

 

2 kommentarer
    1. Jeg syntes artikkelen din er interessant å lese.. the information on this website is very useful for me, some of the things you discuss clearly and efficient enough to read and I like how you write them, there are some things that I agree with and I am interested in your opinion.

    2. Vippetang er det eneste jeg kunne tenke meg igjen. Hadde en på 80-tallet 😀 Ellers bruker jeg lite sminke, kremer og sånt, så trenger ikke noe for å holde det på plass. Er glad i å bruke litt neglelakk, foreløpig har bare tærne fått noen strøk. Har en jobb hvor fingrene må være nøytrale. Men nå er det snart ferie, så da blir det neglelakk igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg