5 Beauty hacks

Neglebånd – Jeg takler ikke å se på neglebånd som ligger langt nedover neglen. Ææææ. Haha. Jeg bruker alltid DENNE til å dytte opp neglebåndene. Den funker sykt bra! Også går jeg over med DENNE oljen og lar den være på hele natten, og da våkner jeg alltid opp med superfine neglebånd! Trenger jeg å klippe vekk overflødig neglebånd bruker jeg DENNE.

 

Glød i ansiktet – Om du bruker selvbruning merker du sikkert at fargen forsvinner litt fortere i ansiktet. Det er jo ikke så rart med tanke på at vi vasker og skrubber ansiktet mye mer enn midt på magen for eksempel, hehe! Derfor kan det være smart å blande noen dråper av DENNE sammen med ansiktskremen din, så får du en gradvis brunfargen i ansiktet.

Føtter – Nå som det er sommer går vi mye barbent og med sandaler, og det er det fint å fjerne litt død hud så føttene ser freshe ut. Jeg pleier alltid å la DENNE ligge i dusjen året rundt, også bare filer jeg under føttene når huden har blitt myk. Da får man vekk all død hud superfort og føttene ser så mye bedre ut!

 

Maskara søl under øynene – Når man påfører maskara er det fort gjort å søle under øynene sånn at det ser litt sølete ut rett under vippene. Vent til maskaraen har tørket helt også bruker du en tørr q tips for å fjerne maskara sølet. Gå gjerne over med en pensel med litt foundation om du må gni vekk mye sminke. DETTE er forresten min favoritt maskara!

Plutselig oljete i huden? – Nå som huden ikke blir like tørr av kulden og luften ute, er det nok mange der ute som opplever at de plutselig blir mye mer oljete i huden. Sminken som vanligvis sitter fint kan bli helt oljete utover dagen.. For å unngå dette kan du bruke DENNE setting sprayen som gir mattende effekt.

1 kommentar
    1. kan du gi tips på hvordan du sluttet med å spise junk/godteri? Jeg har prøvd så mange ganger men failer hver gang 🙁
      hilsen desperat sjokkis-avhengig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg