5 Beauty hacks

annonse – kicks, dennis maglic, bangerhead

Solbriller – Pass på at du alltid bruker solbriller når du er ute. Selv på vinteren (er fortsatt lyst nå!). Det beskytter øynene dine, og om du alltid går uten solbriller får du lettere rynker mellom brynene og rundt øynene siden du myser mye. Og man kan få mye vondt i hode og nakke av mysingen!

JAKKEHER

Kjøpe leppestift? – Om du skal kjøpe leppestift men du er ikke sikker på fargen, kan du google “swatch mac lipstick #honeylove” så ser du bilder der folk har prøvd den på, så du kan se hvordan den ser ut. Er jo så mange butikker som bare viser fargen mot en hvit bakgrunn, så dette er noe jeg gjør nesten hver gang jeg kjøper en leppestift på nett.

Frizzy hår? – Om håret ditt er frizzy og fluffy er det genialt å bruke en hårolje for å tamme det og gjøre det mykere. Selv har jeg prøvd utallige håroljer, og min favoritt er uten tvil DENNE. Den er en stor favoritt på verdensmarkedet, og det er virkelig ikke uten grunn!

JAKKEHER

Neglelakk – Putt neglelakken i kjøleskapet i 15 min før du skal lakkere neglene dine. Da går den på mye smoothere!

Skjule kviser? – Å skjule kviser kan være ganske tricky. Men om du bytter ut den vanlige concealeren din med DENNE som er grønn, og legger den før foundationen din, så kan jeg love deg at kvisene blir mye mindre synlig.

4 kommentarer
    1. Good tips! 🙂
      I would have a question about your beauty routine you showed the other day. So: do you use a separate eye makeup remover or is the Biotherm oil remover good for eyes too? Would it work for sensitive eyes? And even waterproof mascara? I think I must give it a try, it seems like a lovely product!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg