5 beauty hacks

annonse – lyko, ellos

Vaske håret – Når du skal vaske håret bør du gjøre dette 2-3 timer før du skal legge deg. Da rekker håret å lufttørke før du legger deg, så du slipper å bruke unødvendig varmebehandling på det. Jeg bruker forresten DENNE shampoen og DENNE balsamen.

Større lepper – For å lage en illusjon av at man har større lepper kan man legge litt highlighter på cupids bow. DETTE er min favoritt highlighter!

 

Brynene – Når du skal påføre farge på brynene bør du ta mindre farge innerst. Dersom du tar like mørk og mye farge innerst kan du ofte se både mer sint og gammel ut enn du er. Jeg bruker DENNE på brynene mine.

Krølle håret – Når man krøller håret er det en stor feil mange gjør, og det er at de rører håret når det er varmt, og gjerne flytter det litt rundt. Det er ekstremt viktig å vente til håret er helt 100% avkjølt før du gjør noe med det. Om du rører det mens det fortsatt er varmt ødelegger du krøllene og det kan fort bli frizzy. Jeg bruker forresten DENNE krølltangen.

Maskara – Aldri pump maskara kosten opp og ned i beholderen, for å få ut mer produkt. Når du gjør dette ender du opp med å få masse luft i beholderen, og maskaraen vil tørke ut. Swirl heller kosten rundt i beholderen for å få ut siste rest av maskara. DETTE er min favoritt maskara! Gir utrolig god lengde og mye volum!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg