5 Beauty hacks!

Annonselenker – lindex

 Tettsittende kjole? – Nå som det er vår og snart sommer, er kjoler noe vi kommer til å bruke mye mer fremover. Noe som er helt vanlig er å bli litt oppblåst når man spiser, og vipps så ser det ut som at man er 7 måneder gravid. Opplever det selv, haha! For å slippe dette er det bare å bruke en SÅNN shapewear fra lindex. Det holder inn magen og gjør at man får en fin figur, og ikke minst; den er behagelig. Brukte den på Vixen når jeg visste at det kom til å bli mye bilder på rød løper, haha!

Kragebeina – Vet du hvordan du kan få kragebeina til å poppe litt mer? Bruk DENNE fra lindex. Smør den på også kommer kragebeina mye bedre frem. Perfekt om man har en stroppløs topp / kjole!

 

Vippene – For å få vippene til å holde seg “vippet” opp, bør du holde vippetangen inntil på vippene i 10 sekunder per øye, også gå over 5 min etterpå og gjøre det igjen. Nå om dagen som jeg ikke bruker så mye sminke hver eneste dag, bruker jeg DENNE fra lindex til å bøye vippene sånn at de står opp hele dagen og det blir så mye finere enn om jeg ikke gjorde det!

Fjerne sminke – For å løsne opp og fjerne all sminken min bruker jeg DENNE fra biotherm. Den er en balm-to-oil som virkelig løsner opp all sminke, uansett hvor vannfast og hardt det sitter. Den er helt amazing, og jeg har brukt den i flere år!

 

Ekstra dekkevne – Hvis du vil ha ekstra dekkevne over foundation, og et pudder som ikke er fort tørt bør du bruke DETTE pudderet fra bareminerals over foundation. Jeg har brukt denne kombinasjonen i åresvis, og det gir en flawless finish som ikke blir for matt eller tørr.

3 kommentarer
    1. Stina hvor har du kjøpt den rosa kjolen ( ser skin akti ut ? Håper du kan gi meg linken til kjolen å håper på svar fra deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg