5 Beauty hacks!

annonse – kicks, lyko

Kviser – Om du har kviser bør du prøve ut DENNE kvisefiksen fra mario badescu. Den fungerer helt sinnsykt bra! Hver gang jeg får skikkelig kviseutbrudd slenger jeg på meg denne over natta, også blir kvisene borte i løpet av en natt eller to. Fått skikkelig kviseutbrudd på haken nå, så denne skal jeg virkelig gå over med før jeg legger meg i kveld!

Leppestift – Hvis du vil at leppestiften skal sitte ekstra lenge bør du legge pudder på leppene, før du legger på leppestift. Jeg bruker forresten DENNE og DENNE leppestiften fra mac.

 

Ødelegge håret – Visste du at en av tingene som skader håret aller mest, er hvordan vi børster håret? Det er noen ting som er viktig å passe på når du børster håret. Start alltid helt nederst på håret og børst det forsiktig og jobb deg oppover.

En annen viktig faktor er selve hårbørsten, jeg bruker alltid DENNE fra tangle teezer. Den er helt sinnsykt skånsom for håret og jeg ser stor forskjell på når jeg børster med den og en vanlig. Med vanlige børster blir det masse hårstrå igjen i børsten, mens med denne blir det nesten ingen.

Sminkerester – Hver gang jeg sminker meg kommer det alltid pudder i hårfestet og på brynene. Jeg har jo helt svart hår og supermørke bryn, så det syns mildt sagt godt.. Haha! Derfor bruker jeg alltid en sminkefjerner serviett til å gå over hårfestet og brynene (før jeg legger brynssminke på brynene). Det blir skikkelig forskjell, og da ser det mye freshere ut!

 

Sminke som blir borte? – Blir sminken “spist opp” / borte i løpet av dagen? Da kan det være fordi du enten har glemt å bruke en fuktighetskrem før du la sminken, glemt primer eller ikke har brukt setting spray. De tre tingene er superviktig for å få sminken til å vare fra morgen til kveld! Jeg bruker DENNE ansiktskremen fra Lancome, DENNE primeren og DENNE setting sprayen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg