5 Beauty hacks!

annonse – nelly, lyko, kicks

Hjemmefarging av bryn – Jeg har alltid hatt naturlig mørke øyenbryn, men i sommer merket jeg at de hadde blitt ganske bleket av solen. Så jeg begynte å teste ut litt hjemmefarging av bryn.

Etter flere måneder med testing har jeg endelig funnet et som er superlett å bruke, gjør at fargen sitter lenge og ser naturlig ut og som ikke minst er billig! Kitet finner du HER.  Jeg bruker det i brun / svart farge.

BLUSEHER

 

Flettekrøller – Når jeg skal ha flettekrøller, bruker jeg noen triks for å gjøre at de blir ekstra definerte og holder lenge. Jeg vasker håret noen timer før jeg skal legge meg. Rett etter jeg har vasket håret tar jeg i DENNE oljen og fordeler i lengdene i håret.

Når håret er nesten tørt, fletter jeg det i to ganske stramme fletter og sover med det hele natten. Om morgenen tar jeg opp flettene, og tar i litt mer olje i håret. Jeg børste ikke håret og bruker heller ingen spray.

Skjul kviser – Selv har jeg slitt med kviser i åresvis, og jeg har prøvd alt for å skjule de. Det er kjedelig nok at de gjør fysisk vondt, så at skal synes godt når man har på sminke er unødvendig. Selv bruker jeg DENNE fra NYX som concealer på kvisene før foundation, og når du har lagt foundation over da, syns de ikke. Det er helt vilt hvor bra det faktisk funker.

 

Parfyme – For at parfymen skal holde ekstra lenge, bør du først smøre litt body lotion der du sprayer parfyme. Fukt gjør at parfymen sitter lengre. Perfekt for oss som bruker parfyme for damer, for herregud så fort de blir borte! DETTE er forresten min favoritt body lotion, og DETTE er min favoritt parfyme.

BLUSEHER

 

Billig og bra foundation – For en liten stund siden prøvde jeg ut en DENNE foundation som jeg har falt helt for! Den dekker superbra, er dewy og gir en fin glød!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg