5 Beauty hacks!

annonse – lyko, kicks, nelly

Vaske håret – Når du vasker håret og har i balsam er det viktig å børste igjennom håret, sånn at alt håret får balsam på seg. Når du gjør dette må du bruke en skånsom børste, om ikke kan håret ditt fort brekke eller bli revet ut. Selv bruker jeg DENNE hårbørsten i dusjen og den er ekstremt skånsom og gjør at balsamen fordeler seg i hele håret! Jeg bruker forresten DENNE balsamen fra Redken.

KJOLE –  HER

 

Håndkrem – Jeg blir ofte tørr på hendene, fordi jeg glemmer å ta på håndkrem. Men i det siste har jeg begynt å ha en pumpeflaske med håndkrem stående ved siden av håndsåpen på badet, og det har gjort susen. Nå husker jeg nesten alltid å ta på håndkrem når hendene er nyvasket! Genialt. Min favoritt håndkrem finner du HER.

 

Flaut å kjøpe graviditetstest? – Kanskje ikke et “beauty” hack, men siden de fleste som leser disse tipsen er jenter slenger jeg det med. På Nelly kan du faktisk kjøpe både graviditetstest, kondomer, leketøy for voksne (hehe) og tamponger. Det er ikke alltid det er gøy å handle slike ting i matbutikken når hvem som helst kan se deg, så da kan det være litt lettere å heller handle slikt på Nelly. Selv om det absolutt ikke er noe å skamme seg over å kjøpe i det heeele tatt. You do you girl! Det er bare ikke alltid det er gøy å handle graviditetstest på nærbutikken hvor folk kjenner deg.. Hehe!

KJOLE –  HER

 

Kviser? – Hvis du har en svær kvise eller du se at noen kviser er i ferd med å poppe frem, bør du smøre inn kvisene med DENNE fra Mario Badescu på kvelden. Det er et kvisemiddel som til og med Kylie Jenner har anbefalt, og som jeg personlig elsker! Det gjør at kvisene blir borte ekstremt mye raskere, gjerne i løpet av en natt eller to.

 

Kragebein og kløft – Når du skal på fest eller det bare er en spesiell anledning hvor du vil se ekstra fin ut, kan du smøre DENNE bronzing oil’en på kragebein og i kløften for å gjøre så det popper litt ekstra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg