5 Beauty hacks

annonse – kicks

Sitter ikke sminken hele dagen? Det kan være fordi du ikke bruker en setting spray. Jeg har en favoritt som er den beste på markedet, og er populær verden over. Jeg sprayer 3-5 dusjer i ansiktet når sminken er ferdig, og da sitter sminken min som støpt hele dagen. Trenger nesten aldri å gjøre en liten pudder touch up engang, fordi sprayen funker så godt! Setting sprayen finner du HER.

Hoven i ansiktet? – Om du er hoven i ansiktet eller “puffy” som mange kaller det, kan du gjøre dette; fyll opp en bolle med iskaldt vann og noen isbiter. Dunk ansiktet nedi i 10-15 sekunder i et par runder, og vipps så er ansiktet mye mindre hovent.

 

Beauty blender – Å vaske beauty blendere helt rene er nesten umulig. Jeg har prøvd med både zalo, håndsåpe og you name it. Det eneste som jeg har funnet som faktisk funker, og som ikke etterlater svampen full av såpe og skitt er DENNE rensen. Den er superlett å bruke, og den gjør at svampene dine blir like rene som de var da du kjøpte de.

Body lotion eller selvbruning som ikke tørker raskt nok? – Bruk hårføneren til å blåse på kroppen. Bare sett den på kald setting først, så den blåser kald luft.

 

Lipliner – Når du skal påføre lipliner bør du alltid begynne med amorbuen, altså den buen som er på midten av de øvre leppene. Påfør liplineren i et kryss på den, også fortsetter du med resten. Da blir påføringen aller best! DETTE er min favoritt lipliner.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg