5 Beauty hacks

annonse – kicks

Maskara – Aldri pump maskara kosten opp og ned i beholderen, for å få ut mer produkt. Når du gjør dette ender du opp med å få masse luft i beholderen, og maskaraen vil tørke ut. Swirl heller kosten rundt i beholderen for å få ut siste rest av maskara.

Krøller – Når man krøller håret er det en stor feil mange gjør, det er at de rører håret når det er varmt, og gjerne flytter det litt rundt. Det er ekstremt viktig å vente til håret er helt 100% avkjølt før du gjør noe med det. Om du rører det mens det fortsatt er varmt ødelegger du krøllene og det kan fort bli frizzy.

 

Nattmaske – Den siste tiden har det blitt superpopulært med sheet masks, og jeg skjønner hvorfor. De er jo så morsomme! Men dessverre syns jeg av erfaring at de ikke gir like mye pleie som en nattmaske. Selv bruker jeg nattmaske 1-2 ganger i uken, og det gir tidenes fuktighetsboost med mye pleie til huden min. Det er nesten som å våkne opp med ny hud dagen etterpå. Haha! Masken tar du bare på om kvelden og har den på mens du sover, enkelt og greit! Jeg bruker DENNE nattmasken (20% rabatt nå) og den er helt amazing!

Babyhår som står til alle kanter? – Når man setter opp håret i strikk stikker som regel babyhårene i hver sin retning, og man ikke den sleek looken man er ute etter. Det kan enkelt fikses! Spray hårspray på en tannbørste som du bruker til å gre hårene på plass med. PS; bruk en ny og ren tannbørste som du kun bruker til håret ditt. Hehe!

 

Sminke som sitter hardt? – Jeg er glad i å bruke mye sminke og da er en vanlig rens sjanseløs. Jeg kom over et produkt som er en balm to oil som man bruker først, og den løsner opp sminken på en helt sjukt bra måte. Den fjerner selv den hardeste mest vannfaste sminken. Rensen finner du HER (20% rabatt nå).

 

 

 

5 kommentarer
    1. Fine tips 🙂 Den beste sminkefjerneren jeg noen gang har brukt er microfiberklut. En ekstra finhåret en. Kjøpte den på Tupperware, og den funker ennå etter 2 år. Fjerner alt uten å måtte gnikke så mye, og er relativt bra for miljøet hvis man ikke skifter den ut på et par år vil jeg tro. Myk og god til huden – verd å prøve.

    2. Elsker disse type innleggene! Du Stina er såå flink til å formulere deg, ta bilder, er fin, klok og mye mer ❤ PS: Klikker ofte inn her, og du kommer jo søren med bra innlegg hele tiden! Du er bare best ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg