5 Beauty hacks!

annonse – lyko, nelly

I bilen – Alltid ha en ekstra leppestift + et pudder og en pudderkost i bilen. Det er så typisk at man glemmer å ta det med seg i veska, og når det ligger klart i bilen kan du alltid touche up sminken når du er på farta.

Barbering – Når det kommer til barbering av leggene, føler jeg ofte at de har rukket å gro ut igjen før jeg har rukket å komme meg ut av dusjen. Altså, barberingen varer så kort at det er helt latterlig. For noen år siden fant jeg på et triks som gjør at den nybarberte følelsen varer mye lengre. Når du har barbert leggene bør du skylle over de med kaldt vann, og barbere kjapt over igjen. Da kommer resten av hårene ut og du får barbert mye bedre

 

Babyhår – Alle mennekser har hår i ansiktet. Det er helt naturlig. Vi jenter har det også. Noen jenter har mer enn andre, og noen har mørkere hår enn andre. Om du sliter med mye dunhår / babyhår i ansiktet kan du bruke en øyenbrynskniv for å fjerne det. De er veldig skånsomme og du får også eksfoliert huden i samme slengen. Mange asiatere har hatt dette som en del av deres skjønnhetsrutine i lange stunder, og det er først de siste årene det har blitt populært i vesten. Hårene kommer forresten ikke mørkere / sterkere tilbake. Øyenbrynsskjærere finner du fra fra Depend HER.

Leppestift – vis du vil at leppestiften skal sitte ekstra lenge bør du legge pudder på leppene, før du legger på leppestift.

 

Gnissing mellom lårene – Når man har på seg kjole / skjørt blir lårene fort klamme, og de begynner å gnisse sammen. Dette er ikke særlig behagelig. Men jeg har en løsning! Jeg har lenge brukt en deo som er for underlivet, som gjør at man alltid dufter friskt der nede, og man slipper å bli klam. Den sprayer jeg også mellom lårene, og det funker utrolig bra! Deodoranten jeg bruker finner du HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg