5 Beauty hacks

Statisk hår? Veldig ofte når jeg ikke har produkter i håret mitt, og har kun rettet det ut, blir håret mitt veldig statisk. Det som jeg pleier å gjøre da er at jeg sprayer litt hårspray inne i håndflaten min, gnir hendene litt mot hverandre, og forsiktig drar håret igjennom hendene, så det kommer et lite lag hårspray i håret.

Hoven under øynene? Legg en skje i fryseren, og hold den under øyet til du ikke er hoven lengre. Kulden fra skjeen gjør av hevelsen blir borte.

 

Usikker på om leppestiften har riktig undertoner? Blir tennene hvitere er den riktig for deg, blir de gulere bør du styre unna. Dette kan du teste med å ta leppestift på håndbaken i butikken og holde den opp ved siden av tennene dine.

Hvis du vil at leppestiften skal sitte ekstra lenge bør du legge pudder på leppene, før du legger på leppestift.

 

Aldri bruk limet som følger med til vipperemser. Det limet er i 99% av tilfellene altfor dårlig. Kjøp heller et DUO vippelim, som varer til mange påføringer, og som også gjør at vippene sitter på mye bedre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg