5 beauty favoritter!

annonse – lyko

Selvpleie er ikke noe man skal undervurdere i denne perioden. Ja, det er kanskje litt overfladisk med utseendet akkurat nå. Men hell; hvis du føler deg fin på utsiden, letter det litt på humøret som regel.

Jeg tenkte jeg kunne vise dere tre favoritter innen beauty. Dette er produkter jeg har brukt lenge, og som jeg virkelig kan varmt anbefale!

Øyenbrynsfarge – Nå om dagen er det flere dager der jeg bare liker å ha på litt concealer på kviser, og ellers enn det; nothing. Da er det fint å ha brynene på plass. Fra naturens side er brynene mine nokså mørke, men de blir litt bleket av solen også liker jeg å ha de veldig mørke pga jeg har svart hår. Jeg bruker DENNE til å farge brynene, og da sitter fargen i flere uker. Den varer også til flere bruk, så du får mye for pengene!

PRODUKTHER

 

Kvisefiks – Denne har jeg skrevet om mange ganger, og det er ikke uten grunn. Denne er det bare å påføre på en kvise om kvelden, og som regel er kvisen borte innen du våkner opp. Du finner den HER.

PRODUKTHER

 

Deo til underlivet – Dette er en deodorant til underlivet. Jeg bruker den også øverst på lårene siden det er typisk at man blir klam helt øverst når man bruker skjørt / kjoler, bruker du DENNE slipper du det.

PRODUKTHER

 

Ansiktsskrubb – Det er så viktig å skrubbe ansiktet 1-2 ganger i uka. Hvis ikke kan porene blir tette og du kan få flere kviser. Jeg bruker DENNE skrubben og den fungerer veldig bra!

PRODUKTHER

 

Fjerne sminkeDENNE sminkefjerneren er en balm-to-oil, så den blir oljete når du smører deg rundt i ansiktet. Den løsner opp all sminke og er perfekt å bruke før du bruker den vanlige rensen din. Merker stor forskjell på hvor mye sminke som sitter igjen på huden etter rens, dersom jeg ikke har brukt DENNE.

Håper du likte produkt-tipsene!

1 kommentar
    1. Hei Stina ☺️ Hvordan er deodoranten til underlivet? Fungerer den bra?
      Jeg sliter med å fort bli klam i lysken. Og legen min sa at jeg bare kunne bruke en parfymefri deodorant, men har vurder å teste den underlivsdeodoranten du nevnte her. Kunne du fortalt om dine erfaringer og om den fungerer godt mot klamhet..?

      Håper på svar! Ha en fin dag! ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg