7 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

Annonse Nelly

Unnskylde meg – Jeg nekter å være en sånn person som unnskylder alt den gjør. Gjør man noe galt så skal man selvfølgelig si unnskyld. Men jeg gidder faktisk ikke si unnskyld eller beklage med for at jeg tjener det jeg gjør og lever det livet jeg gjør. Jeg har jobbet hardt for det og sånn er det bare.

JUMPSUITHER

Ri på hest – Jeg er livredd for hester, og jeg har sittet på hest en gang da jeg var 8 år gammel. Det holdt for å si det sånn. No way at jeg noensinne kommer til å ri på en hest igjen.

Lære sjakk – Å spille sjakk er sikkert gøy for enkelte. For meg derimot har det liksom aldri virket noe morsomt. Kunne aldri falt meg inn å se på noen spille sjakk, og i alle fall ikke lære det og spille det selv.

Synge foran publikum – I forholdet til Per Fredrik og meg så er det han som står for syngingen. Jeg er så lite musikalsk av meg som det går an, så jeg kommer definitivt aldri til å synge foran et publikum. Stakkar det publikummet da i så fall.

JUMPSUITHER

 

Lese en romantisk roman – Jeg elsker å lese bøker der jeg lærer noe, og jeg hater romantiske filmer. Så det å lese en romantisk roman er det siste jeg noensinne ville brukt tiden min på.

Bli veganer – All ære til dere som er veganere. Tusen takk for det dere gjør for planeten. Selv har jeg kuttet mye ned på kjøtt. Men det å skulle gå all inn og bli veganer er noe jeg aldri kunne tenkt meg. Da er det null kjøtt, ikke noe fisk, ingen meieriprodukter eller noe som kommer fra det animalske.

JUMPSUITHER

Jobbe som kokk – Liten funfact; jeg jobbet som kokk da jeg var yngre. Tok kokkeutdanning og begynte som lærling på en av de beste gourmet restaurantene i Norge. Jeg jobbet også som kokk på flere steder. Det tok ikke lange tiden før jeg innså at kokkeyrket ikke var noe for meg. Det er et beinhardt yrke og credz til alle de flinke kokkene der ute som lager god mat.

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

3 kommentarer
    1. Hei har gjort alt på den lista der og syntes det var kanon kult og gjøre. Anbefales på det sterkeste.

    2. Hei Stina 🙂

      Har på ridd på hest og jobber som kokk 😀

      Kjenner meg igjen i det du skriver ang å jobbe som kokk.
      Er veldig gøy men sykt tungt og stressende yrke.
      Jeg har 2 fagbrev innen kokk og jobber i dag med storkjøkken 🙂
      Elsker å lage god mat og drikke vin ved siden av.

      Trenger du tips eller et herlig måltid er det bare å rope ut hihi 😀

      Klem Monica, Sandefjord

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg