5 Ting du ikke vet om meg!

Filosofi – En av de tingene jeg stadig minner meg selv på er “hard work beats talent, when talent fails to work hard”. Det hjelper faktisk ikke å ha tidenes talent hvis man ikke jobber hardt. Om man jobber hardt kan man faktisk slå ut de aller fleste. Derfor elsker jeg å jobbe skikkelig hardt for de tingene jeg brenner for.

Hater disse – Helt siden jeg var liten har jeg haaaatet Troika, Gullbrød og Bounty. Skjønner virkelig ikke hvordan folk kan like de sjokoladene. Hva er galt med de liksom? Haha.

 

Dialekt – Jeg kan snakke mange forskjellige dialekter på engelsk: britisk, australsk, russisk, amerikansk, texas, los angeles. Det jeg derimot aldri ville lære meg var skotsk. Jeg syntes at det var så rart og fjernt. Ble ganske klein når jeg tok dna test og fant ut at jeg var 15% skotsk. Hahaha!

 

Kresen – Jeg har innsett at jeg er ganske kresen når det kommer til mat. Det er veldig mye mat som jeg syns at smaker altfor mye eller bare ekkelt.

 

Barbie – Jeg eeeelsker Barbie! Da jeg var liten hadde jeg ekstremt mange barbiedukker, et svært barbiehus og masse barbieting. Jeg hentet faktisk de tingene hos foreldrene mine for en stund siden, og har de på loftet her hjemme. Det er så mye koselige minner i de, så de må jeg ha i nærheten. Men ja, jeg elsker fortsatt Barbie og følger de på Instagram for antrekksinspo. Haha. Ganske sært, men sånn er det.

7 kommentarer
    1. Synes du virkelig det er noe galt med de som spiser troika eller bounty?
      Jeg kan ikke fordra sminke, men synes da virkelig ikke det er noe galt med de som bruker det..

    2. I love Barbie SO much! My dolls and all their stuff are still at my Moms basement (should get them here, but our apartment is so small). I never had Ken though and I would have wanted one with real hair, not just plastic one (there was one Ken who had a bit longer hair). Should I ask that Ken for Christmas! Haha! My man is so crazy he really would get the Ken for me! XD

    3. Hadde vært gøy om du laget video der du snakket ulike engelske dialekter, inkludert prøvd deg på skotsk 😄 synes slike videoer er så gøy å se!

      Og jeg har et spørsmål til ukens spørsmål: hadde du sakt ja til å bli med i skal vi danse om du ble spurt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg