7 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

Tlf i samtale – Jeg kunne aldri sittet masse på telefonen mens jeg snakket med noen. Det kjedeligste som finnes er når man er med noen og de bare scroller på Instagram mens du snakker med dem. Da slutter jeg bare å snakke, for da er tydeligvis telefonen mer interessant. Tilstedeværelse er veldig viktig for meg.

Fyllekjøre – Dette er noe som virkelig sier seg selv. Men samtidig så kjenner jeg flere som har kjørt i fylla, og de fleste har det endt opp dårlig med. Det å kjøre med promille er så grusomt, fordi du setter både deg selv og andre i unødvendig fare.

Endre hvem jeg er for å passe inn – Jeg har mine rare sider, og det er bare sånn jeg er. Jeg ville aldri endret hvem jeg er bare for å passe inn i en rolle. Jeg er åpen om at jeg mye heller hører på Marilyn Manson enn Justin Bieber, selv om det kanskje ikke er så populært hos de fleste.. Men for meg er det viktig å være den man faktisk er, så får de som ikke liker det bare ta seg en tur et annet sted.

Slutte å lære – Jeg elsker å lære nye ting, enten om det er en ny fototeknikk, et nytt språk eller nye business metoder. I love it! Kunne aldri tenkt meg å slutte og lære. Det er jo så gøy å lære nye ting!

Al Dente – Jeg hater pasta når den er al dente. Vet det er sånn det egentlig skal være, men jeg takler ikke pasta med crunch. Haha! Så jeg kommer aldri til å bli en sånn underkokt pasta person.

Slutte å være glad på venner sine vegne – Når folk som står meg nær oppnår noe bra blir jeg så glad på dem sine vegne. Jeg skjønner ikke folk som blir så grønne av misunnelse at de ikke klarer å være glade på andre sine vegne.

Ta helsen for gitt – Etter å ha slitt med både fysiske og psykiske problemer lenge som har gått utover helsen, tar jeg virkelig ikke god helse for gitt. Det at det går mye bedre med meg nå er noe jeg er så utrolig glad for og som jeg setter så stor pris på!

5 kommentarer
    1. Omg du vet ikke hva Al dente er… det skal ikke være crunch/underskilt, har du aldri spist på en italiensk restaurant?

    2. Det er en personlig mening det med pasta og koketid. Jeg liker den overkokt, altså veldig myk. Al dente er med litt tyggemotstand, for noen hard, fordi enkelte pastatyper kan virke hard når den er al dente, har dere aldri smakt italiensk mat eller? Noen liker det, dere gjør det, men ikke Stina. La det ligge da for chists sake, hvorfor i helvete gidder dere diskrimere andre pga åssen de liker pastaen sin?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg