5 Fun facts om meg

annonse – nelly

Søndag – De aller fleste bruker søndagene sine til å slappe av og nyte livet. Jeg derimot; jeg jobber hardest på søndager. Det er da jeg legger grunnlaget for den kommende uken, og jeg hater når jeg ikke får jobbet ordentlig på søndagene. Slappe av kan jeg heller gjøre på fredager.

KJOLEHER

 

Apple – De flest er nok enten en android / pc eller apple person. Jeg er veeeeldig apple person. Det startet med en iPad i 2011, også har det blitt både iPhone, iMac og enda en iPad etterpå. Husker da jeg gikk over til iMac. Da fikk jeg helt panikk og skjønte ikke en dritt. Etter et par måneder skjønte jeg virkelig hvorfor alle elsker apple, og jeg har aldri sett meg tilbake!

 

Hair extensions – Jeg har brukt hair extensions i over 10 år. Jeg begynte med det i 10 klasse, og har brukt det helt siden. Jeg har gått på en del hårsmeller her og der. Som å klippe meg altfor kort, bleke håret, osv. Så derfor har jeg aldri sluttet med det. Forhåpentligvis klarer håret mitt å bli langt nok til at jeg en dag slipper å bruke hair extensions. Meeen, jeg tviler. Heldigvis er det null stress å bruke hair extensions. Bruker forresten DETTE hair extensionet i fargen #jet black 65cm, om noen skulle lure.

KJOLEHER


Mine idoler
– Jeg har egentlig ingen “idoler”. Men jeg ser veldig opp til folk som har bygget seg opp fra ingenting til rikdom. Theresa Roemer fra USA er en sånn person. Hun vokste opp på en liten bondegård og jobbet beinhardt hele livet med forskjellige bedrifter, og er i dag en av de rikeste damene i Texas, men  verdens største klesskap. Fun fact; hun følger meg på instagram og vi har snakket sammen flere ganger.

 

Skult talent – Jeg kan bevege ansiktet veldig mye. Jeg kan løfte ørene, bevege neseborene, vri tunga helt rundt, løfte et og et øyebryn og lage en tog-lyd med tunga. Haha!

5 kommentarer
    1. Hvordan er kvaliteten på håret? Floker det seg lett eller holder det seg glatt lenge? Husker du brukte et annet merke før, tror det var locks and bonds eller noe sånt. Er luxushair bedre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg