30 Ting jeg vil gjøre i sommer!

Nå om dagen er det så iskaldt, korte dager og mye innesitting at det er til å bli gal av. Det føles ut som at det er hundre år til sommeren, og at det kommer til å bli kaldt og lockdown for alltid. Men det er ikke sååå lenge til sommeren, og forhåpentligvis kommer den fortere enn vi tror.

Noe jeg gjorde her om dagen for å lette litt på humøret, er å se igjennom arkivet med bilder på bloggen fra i sommer. Drømme meg litt bort, rett og slett. Det hjalp veldig på humøret. En annen ting jeg har gjort er å planlegge alt jeg skal finne på i sommer. Hvilke steder jeg vil besøke, hvordan jeg vil bruke tiden, osv. Vi vet jo ikke helt om vi får lov å reise eller ikke, og vi vet ikke hvordan det er med korona. Men det er fortsatt mange ting som vi forhåpentligvis kan gjøre uansett.

Så nå tenkte jeg at vi alle kunne drømme oss bort i litt sommer, med å se på 30 ting jeg skal gjøre i sommer, og masse sommerbilder!

☀️ Sole meg masse ute på verandaen og i hagen!

 

☀️ Jentekvelder med vin, latter, musikk og god stemning!

 

☀️ Turer på stranda

 

☀️ Double dates med gode venner

 

☀️ Bestige et fjell, eller to? Har litt lyst til å gå Styggemannen igjen, nå som jeg er i bedre form!

 

☀️ Spise masse is! Hvis ikke jeg finner en sukkerfri is, kan det fort hende null sukker challengen min ryker, hehe!

 

☀️ Grille masse digg mat!

☀️ Og spise masse ost og kjeks etterpå!

 

☀️ Date nights

 

☀️ Dra til dyreparken i Kristiansand

☀️ Oppleve Kristiansand by

☀️ Leie kajakk her i Sandefjord og padle rundt!

 

☀️ Dra masse til Oslo igjen. Savner å dra dit. Har ikke vært der siden i juli.. 

 

☀️ Damelunsjer med alle damene på mamma sin side av familien. Håper vi får hatt en damelunsj hos meg i år igjen!

☀️ Spise ute med jentene!

☀️ Hagebesøk hos tante. Hun har så fin hage!

☀️ Plukke blomsterbuketter i hagen hver eneste morgen, og pynte opp hele huset

☀️ Gå masse sporty turer med venninner

☀️ Altså, hvor fint er det ikke her? Dette er ved Folehavna. Elsker å gå her!

☀️ Dra til Nevlunghavn

☀️ Besøke Stavern

☀️ Dra i botanisk hage i Oslo

☀️ Jentekvelder i drivhuset

☀️ Dra på øyhopping. I fjor dro Per Fredrik og jeg på øyhopping i Sandefjord, og det var så gøy og koselig! Har allerede sjekket ut masse forskjellige båtturer vi skal ta til sommeren. Gleder meg!

☀️ Ha utekontor i drivhuset! 

☀️ Dra rundt på gartnerier og handle nye og spennende blomster 

☀️ Padle masse med paddleboard. I fjor fikk vi ikke padlet en eneste gang, fordi det var så kaldt hele sommeren og masse pollen. Krysser fingrene for at Per Fredrik og jeg får padlet masse i sommer!

 

☀️ Spise masse reker. Ah, savner smaken av reker på loff. Må få til masse rekekvelder på verandaen!

☀️ Gå tur med Chloe til stranda hver morgen. Gjorde det i fjor, og det var en perfekt måte å starte dagen på!

☀️ Besøke Kragerø

 

☀️ Drinker på brygga i Sandefjord

☀️ Holde på masse ute i hagen. Har en hel haug med spennende prosjekter som jeg gleder meg til å gjennomføre!

Ah, som jeg gleder meg til sommeren. Håper vi får en skikkelig fin sommer! En ting som jeg alltid har lagt merke til er at hvis det er en skikkelig “vinter-vinter”, altså med masse snø og iskaldt ute, da blir det som regel en skikkelig bra sommer. Så vi får håpe at jeg får rett om det i år. Det er jo masse snø hos oss nå, og det pleier det aldri å være!

Også krysser vi fingrene for at verden er mye mer normal innen sommeren, og at vi kan kose oss masse sammen. Kanskje til og med dra på en liten weekendtur til Paris, Barcelona eller London? Hvem vet?

2 kommentarer
    1. Takk for påminnelsen om at det kommer faktisk en sommer i år også! Lett å glemme her jeg sitter i -8 i Kristiansand. Koselig innlegg! Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg