30% Rabatt på Nelly favoritter!

annonse – nelly

I dag er det hele 20% rabatt på nesten HELE Nelly, og 30% rabatt på en mengde klær! Jeg tenkte å vise dere noen favoritter fra klesskapet som er en del av salget. Her er det mulighet til å fornye vårgarderoben til en billig penge!

Altså. Jeg dør av denne buksen. Elsker de store hullene og at den er oversized!
BUKSEHER 20% rabatt nå!

 

Denne skinnbuksen er en stor favoritt! Den har sånn stoff inni seg som gjør at den ikke blir klam, denne er super komfortabel og stretchy, også sitter den dritfint! Elsker hvordan den sitter!

BUKSEHER 30% rabatt nå!
GENSERHER 50% rabatt nå!

 

Denne toppen er så cute! Elsker ermene på den, og gleder meg til å bruke denne masse fremover!

GENSERHER 30% rabatt nå!

 

 

HVIT GENSERHER 30% rabatt nå!

Denne toppen liker jeg såpass mye at jeg har den både i hvit og beige. Fremhever kroppen på en fantastisk måte, også kan man matche den med nesten alt!

BEIGE GENSERHER 30% rabatt nå!

 

GENSERHER 30% rabatt nå!
SKOHER 30% rabatt nå!

Elsker denne genseren. Perfekt sammen med knee high boots! Nå begynner det endelig å bli såpass varmt ute at jeg kan bruke dette antrekket uten å fryse. Whoop whoop!

 

COZY SETHER 20% rabatt nå!

ELSKER dette settet. Det er så cozy og fint! Perfekt å bruke når man har hjemmekontor og fortsatt vil se cute ut!

 

GENSERHER 30% rabatt nå!
Elsker denne genseren! Så fin!

 

GENSERHER
Elsker hele viben over denne genseren! Denne kommer til å brukes mye fremover!

 

KJOLEHER 20% rabatt nå!
Hvor fin er ikke denne kjolen? Perfekt å bruke på stranda, på jentekvelder og bare når du vil se fin ut!

 

KJOLEHER 30% rabatt nå!
BELTE
HER 30% rabatt nå!

Elsker denne leopardkjolen. Så lekker!

 

KJOLEHER 20% rabatt nå!

Hvor drop dead gorgeous er ikke denne kjolen? Jeg elsker den! Gleder meg til å bruke den masse i sommer, og bare føle meg superfab!

 

BLUSEHER
Elsker hvor “vår-ete” denne toppen er. Så søt og fin!

 

Håper du fant noe du likte!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg