30% Rabatt på årets julekjole!

annonse – bubbleroom

Nå varmer Bubbleroom opp til Black Week, og nå er det hele 30% rabatt på 800 styles! Sjekk ut tilbudet HER. Blant det som er på salg, er kjolen jeg skal ha på meg på julaften i år! Denne kjolen er bare så utrolig lekker!

Elsker at den er skikkelig dyp rød (perfekt for julen), glitrer som julelys også en den lang så jeg slipper å fryse. Så lekker altså! Føler meg så fin i den, og gleder meg så mye til å bruke den i år!

KJOLEHER

Finnes også i gold, pink, nude, silver

KJOLEHER

Finnes også i gold, pink, nude, silver

KJOLEHER

Finnes også i gold, pink, nude, silver

 

Ah, som jeg gleder meg til å bruke denne!

7 kommentarer
    1. Åh, så nydelig kjole 😍❤️

      Ikke sikkert du veit, men spørr 😅 veit du om en kjole som er lik denne men med litt høyere rygg bak? 🤔❤️

        1. Nei, okei 😊 bare titte litt da, finner alltids noe, så mye fint 🙈 ❤️ Takk for svar 🤗❤️

    2. Hei!
      sååå nydelig du er i den kjolen! 😍
      Elsker foresten dine jule-innlegg. Så jeg håper du har masse mer på lager🎅🏼❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg