30% RABATT KUN I DAG – STRAKS UTSOLGT!

annonse – StinaLashes

Nå er det en uke siden jeg lanserte vippene mine StinaLashes. Det har nesten blitt utsolgt allerede! Herregud så gøy det er!

Siden det straks er utsolgt kommer jeg til å ha 30% rabatt på vippene i hele dag (så langt lageret rekker). Så du kan bli vippefin til Valentinesday. Lite tips til gutta; valentinesday gave til kjæresten!

KLIKK DEG INN HER FOR Å SJEKKE UT TILBUDET! 

Kjapt om vippene: 

♥ Veganske
♥ Ikke testet på dyr
♥ Kan brukes opptil 25 ganger
♥ Laget av faux mink, syntetisk materiale i høy kvalitet, som gjør at vippene har ekstra mye volum, og føles lette å ha på.

SELGES PÅ STINALASHES.NO

6 kommentarer
    1. Bestilt! 🙂 Er så spent på disse, det ser ut som om kanten er litt tykkere enn de jeg har testet fra apoteket – de er nemlig helt umulig å få på samme hva jeg gjør, syns jeg. Har du en video ute hvor du viser hvordan man fester dem på? Jeg er lei av extentions og skaden det gjør på mine egne vipper, så håper virkelig at jeg kan få det til fint med disse 🙂

    2. Hei! Bestilt løsvipper for 1 gang nå, lurte på hvordan tar man de av etter 1 dags bruk? Tar man bare og løsner de forsiktig?

      1. Så gøy 🙂 Jeg pleier å dra fra enten innerst ved øyet eller ytterst ved øyet (siste er anbefalt), også tar man forsiktig i selve remsen (ikke vippehårene) og drar forsiktig av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg