3 Ting jeg aldri gjør foran kjæresten

Skjule følelser – Om jeg er lei meg eller sint skjuler jeg det aldri for Per Fredrik. Jeg syns det er viktig å kunne være åpen og ærlig om ting man føler uansett grunnen til at man føler det man føler. Tror det ville blitt veldig usunt etterhvert om jeg aldri hadde turt å si ifra til Per Fredrik om at jeg var lei meg for noe som hadde skjedd.

 

Være slask – Å gå rundt i møkkete slitne klær og ikke ha dusjet på et par dager er noe jeg aldri ville gjort foran Per Fredrik. Det syns jeg ikke man skal utsette den man er sammen for. Nå ville jeg faktisk aldri gjort det uansett om Per Fredrik var det eller ei, for jeg får seriøst helt spader om jeg ikke er helt ren og velstelt. Hygiene er viktig for meg. PS; om man er syk gjelder andre regler, hehe.

 

Gå på do – Haha, dette vet vel snart halve Norge? Å gjøre både nummer en og to foran Per Fredrik kunne seriøst aldri falt meg inn. Det er bare så ekkelt og feil i mine øyne.

 

Hvilke ting ville du aldri gjort foran kjæresten din?

2 kommentarer
    1. Kjærligheten kan vare lengre enn 20 årene og mye kan skje i livet. Forstår at du skriver dette ut i fra ditt perspektiv, men en selv eller den en elsker kan bli rammet av alvorlig fysisk og psykisk sykdom eller funksjonsnedsettelser. Kjærlighet er større enn skitne klær, ikke å få dusjet eller et fresht utseende.

    2. Kommer aldri til å bæsje eller prompe foran kjæresten min. Han promper ofte foran meg, men det kunne aaaldri falt meg inn å gjøre det foran han haha.

      Hvordan gjør du det når dere er på ferie og kun har 1 dø på et hotellrom? Dette er et problem for meg hver gang fordi jeg klarer bare ikke å gå på do når jeg vet han sitter så og si rett utenfor. Så meg må time det slik at jeg gjør det når vi er ute og spiser, eller når han går ned til resepsjonen etc😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg