3 Tanker akkurat nå

Julemat – Nå kjenner jeg virkelig at jeg har spist julemat hver dag i snart 3 uker. Jeg begynte jo å spise pepperkaker og skeie ut allerede 10 november, og herregud som jeg merker det. Jeg har så mye vann i kroppen og jeg er så oppblåst.

Sikkert litt ekstra nå siden jeg har den tiden i måneden. Men fortsatt da! Kjenner jeg gleder meg til å kun spise sunn mat og null sukker så fort det blir 1 januar. Selv om jeg kommer til å savne julematen, hehe!

Lengter etter sol og varme – Nå om dagen føler jeg at jeg nesten regner bort. Det er mørkt og grått når jeg står opp, og det er grått og trist igjennom hele dagen. Heldigvis har vi masse julelys som lyser opp!

Men jeg kjenner virkelig at jeg savner sommeren. Savner virkelig det å pusle med blomster og i hagen. Har allerede begynt å planlegge masse spennende prosjekter for det kommende året, og det kommer sikkert en haug med andre prosjekter i hagen jeg ikke har tenkt på enda.

En ting jeg seriøst må gjøre neste år er å gjøre mer hage tour i video format. HVORFOR gjorde jeg ikke det i sommer? Jeg elsker å se tilbake på det om vinteren. Det er jo så koselig, og perfekt når jeg vil planlegge. Heldigvis har jeg masse bilder, men det blir ikke det samme. Folkens; minn meg på det når sommeren kommer, hehe!

YouTube – Apropo filming. Jeg har skikkelig lyst til å starte opp med litt mer YouTube igjen til våren. Nå vil jeg fortsette å gi 100% her på bloggen, men når det begynner å bli lysere og man kan være mer ute igjen, da vil jeg lage mer videoer.

Det jo så gøy å ta dere med på vlogdager, lage masse forskjellige hagevideoer, osv. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg kun har nok kreativitet i meg til å gjøre bloggen. Det er jo ekstremt begrenset hva man kan gjøre om dagen, så derfor legger jeg YouTube litt på is en stund, og kommer heller tilbake sterkere til våren!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg