3 tanker akkurat nå

Årlig planlegging – Jeg har en tradisjon som jeg startet med julen 2014. Tradisjonen er at jeg hver romjul bruker tiden til å reflektere skikkelig over året som har vært, og legge planer for det kommende året. Dette har jeg gjort hvert år siden jeg faktisk bodde i kollektiv i Oslo, og det er hellig for meg. Så nå i romjulen skal jeg bruke tiden til å planlegge masse av det kommende året og hva jeg vil få til!

Detox – En annen ting jeg virkelig vil få gjort nå i romjulen er å ta en skikkelig detox her i huset. Rydde opp i skuffer og skap, og bare få shinet opp alt skikkelig. Hater når jeg føler at det er mye ting overalt, og nå flyter det virkelig over. Kanskje ikke så rart at jeg føler det i og med at jeg har gått en hel måned nå uten oppvaskmaskin. Reparasjon tar seriøst 100 år. Blir gal!

Korona – Jeg lurer så sykt på hvordan tiden fremover blir. Blir det enda mer lockdown og strengere regler? Når blir verden normal igjen? Kan vi reise til sommeren? Jeg er så glad for at vaksinen endelig er i Norge, og vi er igang med vaksineringen. Det tar fortsatt litt tid før alle er vaksinert og vi kan leve vanlig igjen, men det er så deilig å endelig se et lys i tunnelen!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg