7 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

Fotmassasje – Dere som har fulgt meg en stund vet hvor sterk angst jeg har for føtter. Altså, jeg takler virkelig ikke føtter. Klarer ikke å flytte skoene til kjæresten min engang. Så ille. Så om det er en ting jeg aldri ville gjort, så er det å gi fotmassasje til en fremmed person.

Slutte å forbedre meg selv – Man kan alltid bli flinkere i det man brenner for, og jeg tror at den dagen man slutter å forbedre seg så dør sjelen sakte men sikkert.

 

Slutte å høre på 80 talls musikk – Jeg eeeelsker musikken fra 80 tallet. Kiss, Bon Jovi, Twisted Sister, Motley Crue, Aerosmith, Queen, AC/DC. Elsker de! Har hørt på den musikken siden jeg var liten, og det er fortsatt favorittmusikken min.

Være utro – Jeg takler ikke folk som er utro, og det er det siste i verden jeg ville gjort. Det er et så stort svik mot den man elsker, og jeg fatter ikke hva som får folk til å gjøre sånt mot andre.

 

Blondt hår – Siden jeg er veldig gul i hudfargen min ser virkelig ikke blondt hår bra ut på meg. Har prøvd blond parykk en gang og det så seriøst sjukt creepy ut. Mørkebrunt / svart hår er det eneste jeg kler. Hehe!

 

Silent retreat – Det finnes sånne retreats man kan dra på og ikke si et ord på typ 10 dager. Det hadde aldri vært noe for meg. Jeg er så glad i å snakke at jeg ofte skravler med meg selv. Haha!

Ta imot dritt – Jeg tar imot mye dritt på jobben min. Sånn er det dessverre når man er en offentlig person. Men er det én ting jeg ikke godtar; så er det å ta imot dritt fra folk i livet mitt. Har jobbet steder og hatt mennesker i livet mitt tidligere som har gitt meg så sykt mye dritt, og jeg bare godtok det. I etterkant har jeg virkelig måttet jobbe med meg selv for å innse at de ikke hadde rett. Så ja, det å ta imot dritt fra folk jeg har i livet mitt er noe jeg virkelig ikke godtar.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg