6 Ting jeg vil gjøre før jeg dør

Paddleboard – For noen år siden var jeg på en jobb i Lillesand der jeg testet ut paddleboard. Det var så gøy! Jeg bor jo rett ved vannet så det er jo en perfekt måte å trene på, samtidig som at det er skikkelig gøy! Jeg har nettopp kjøpt det, og planen er å bli skikkelig flink på det!

Barn – En dag i fremtiden har jeg skikkelig lyst til å få barn med Per Fredrik. Tenk så koselig med en liten tass som er barnet vårt! Men først; gifte oss. Hehe!

 

Maraton – Jeg har så sykt lyst til å fullføre et halvmaraton eller et maraton en gang. Tenk så gøy å kunne ha det listen over ting man har fått til! Da kan man være skikkelig stolt.

 

Rulleski – Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe rulleski og lære meg å kjøre det. Jeg elsker jo å gå på ski, så jeg kan tenke meg at jeg hadde elsket rulleski! Så en nabo rulle forbi senest i stad og det ser så gøy ut! Tror nok jeg må kjøpe meg rulleski i løpet av sommeren.

Nordlys – Jeg har så lyst til å se Nordlys en gang! Da må jeg uten tvil langt nord, så da vil jeg se nord-Norge i samme slengen!

 

Roadtrip i Norge – Jeg har sett altfor lite av Norge og vil virkelig dra mer på roadtrip her i hjemlandet. Norge er så vakkert, og da Per Fredrik og jeg kjørte til Stavanger for et par år siden fikk vi virkelig sett mye vakkert!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg