5 Fun facts om meg

Lakris – Jeg har et skikkelig elsk-hat forhold til lakris. I 99% av alle tilfeller hater jeg smaken av lakris. Men på sånne “salt sild” syns jeg at lakris er skikkelig godt. Flere enn meg som haaaater lakris?

Sterk mat – Jeg er tidenes pyse når det kommer til sterk mat. Hver gang jeg bestille mat på indisk restaurant er det “ekstra mild” for å si det sånn. Jeg skjønner ikke hvordan folk liker sterk mat. Man vil jo smake hva maten smaker? Ikke bare kjenne at det brenner i munnen!

Ikke sceneskrekk – Jeg har ikke det minste snev av sceneskrekk. Da jeg var 17 gikk jeg på catwalk forran 14’000 mennesker, og det jeg syntes det bare var gøy. Var ikke litt nervøs engang. Jeg har også holdt foredrag foran masse businessfolk og jeg var ikke nervøs da heller. Helt siden jeg gikk på barneskolen har jeg alltid å snakke foran folk, og jeg elsket når vi hadde fremføring versus skriftlige prøver.


Oransje og lilla
– Jeg elsker farger! Men jeg er virkelig ikke glad i lilla, rødt og oransje. I hagen min styrer jeg som regel laaaangt unna de fargene, med mindre det er noe som virkelig passer inn. Kunne aldri plantet en rød rose for eksempel. I klesskapet mitt har jeg hundrevis av plagg, men jeg har ikke et eneste plagg i lilla, og jeg har kun et plagg i oransje.

Oscar filmer – De fleste filmer som vinner en Oscar er bra filmer. Men jeg hater de som regel. De er som regel alt for over the top for meg, og jeg takler det ikke. Gi meg en lættis komedie isteden. Deep shit aint for me.

3 kommentarer
    1. Fun fact: While I was reading about your dislike of too spicy indian food I was trying to eat the indian food I made today… which was nearly too spicy for me, definitely too spicy for my children and exactly the right kind of spiciness for my husband😆
      So after I was thinking “F***, what have I done there!!!!!!😱😱😱😱” and then immediately reading your blog post, I nearly spat out my food because I laughed so much at the coincidence 😆

      Sorry for not being able to answer in Norwegian, I just started to learn it and I am able to read a lot of it, but not to write or speak myself. I use your blog to learn it though, it helps a lot 😀🌹 And this blog post finally inspired me to comment😆 Nå jeg vil spiser middag og gråter, fordi maten er veldig sterk🙈😂😂(see, I tried 😆)

    2. Finns seem to love liquorice so much, but I must say I hate it! We have it in so many forms from liquorice ice cream to liquorice filled chocolate- yuck! And when they invented the strong, black liquorice shot with vodka (years ago), I was stupid enough to try it. It made me vomit. Now even the smell of it is too much for me! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg