5 Fitness hacks

annonse – stronger, ellos

Mer protein – Legg deg til en vane at du alltid skal ha minst 1/3 av tallerken fylt med en proteinkilde. Proteiner er ekstremt viktig for å bygge muskler, i tillegg gir det utrolig bra metthetsfølelse som er viktig for å unngå overspising. Gode proteinkilder er: kjøtt, fisk, fugl, skalldyr, meieriprodukter, soyabønner, røde linser, brune linser, linfrø.

TOPPHER
TIGHTSHER

Trapp – Å komme i bedre form handler også om de små tingene man gjør igjennom hele hverdagen. Istedenfor å ta heisen bør du ha som regel for deg selv at du alltid tar trappene.

Treningsklokke – Etter at jeg for et par år siden kjøpte en treningsklokke, har jeg blitt mye flinkere til å være aktiv. Jeg merker fort hvis det er perioder jeg er dårligere på å bruke den, da daler motivasjonen til å holde meg hverdagsaktiv nedover. Nå derimot, har jeg en sykt god periode der jeg ligger på 12’000 skritt hver eneste dag. Det er takket være treningsklokken min! Jeg bruker forresten DENNE treningsklokken fra Fitbit.

TOPPHER
TIGHTSHER

Freshe klær – Når du trener er det viktig å ha på seg noe du føler deg fresh i. En sliten og hullete joggebukse og en utvaska tskjorte er ikke akkurat noe som skriker treningsboost. Invester i noen nye treningsplagg som du føler deg sporty og fin i!

Hund – Mange skaffer seg faktisk en hund for å bli mer aktiv. Da er man jo nødt til å gå tur tre ganger om dagen, og en av turene må være litt lengre. Dette er jo litt så som så. Jeg syns man skal skaffe seg en hund fordi man faktisk vil ha en hund. Men dersom man ønsker seg en hund er det jo genialt å vite at man kan komme i bedre form av det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg