5 Beauty hacks

annonse – kicks, lyko

Barbering – Når jeg barberer kroppen min gjør jeg det aldri med barberskum/krem. Det gjorde jeg da jeg var yngre og da kuttet jeg meg masse hver eneste gang, og huden min ble tørr av det. Nå bruker jeg kun dusjsåpe og det fungerer mye bedre!

 

Olje i nyvasket hår – Jeg påfører alltid olje i håret mitt når det er nyvasket. Da får håret mitt masse pleie, blir glansfullt også blir det mye mindre frizzy. DETTE er min favoritt hårolje!

 

Napp brynene i bilen – Når du skal nappe brynene kan du sette deg ute i bilen og bruke speilet der, og det naturlige utelyset. Da ser du brynshårene mye bedre og det blir lettere å nappe.

Leppefarge og middag – Skal du på middag eller fest? Da bør du bruke en liquid to matte leppestift. Disse sitter på leppene igjennom både matspising og drikking, og du slipper å påføre nye leppestift konstant mens du er på date. Min favoritt liquid to matte leppestift er DENNE.

Spar tid på makeup – Om du vil spare tid på sminken om morgenen bør du alltid ha sminken stående i den rekkefølgen du bruker den. Da slipper du å lete igjennom hele toalettvesken hver eneste gang du skal finne neste produkt under påføringen.

2 kommentarer
    1. Bruker balsam eller olje (obs! Olje kan tette enkelte høvel, men funker gull for sensitiv sår hud!)

      Nå bruker jeg safety razor mest, mer for pengene, tettere barbering og mer hygienisk. Har super sensitiv hud, grove sorte hår og lett for inngrodde hår, det som funker best for meg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg