25 Ting du kan gjøre i korona lockdown

Nå som vi alle skal være hjemme så mye som mulig og mye er stengt, er det fort gjort å gå litt på veggen fordi man kjeder seg så sinnsykt mye. Så derfor har jeg laget en aldri så liten liste #ListeStina til dere med 25 ting man kan gjøre nå som det er lockdown.

Kanskje du finner noe skikkelig gøy som får tiden til å fly avgårde, og før du vet ordet av det er det sommer, sol og verden er forhåpentligvis litt mer normal!

 

Organisere hele huset – På tide å lage system i kaoset!

 

Bake – Ta et bakekurs via YouTube eller prøv deg frem på egenhånd

 

Hjemmetrening – Under kategorien min “trening” finner du massevis av treningsrutiner du kan teste!

 

Skitur – Hva er vel mer koselig enn en skitur ute i snøen?

 

Så frø – Klør det litt i de grønne fingrene? Kom igang med hagesesongen og så noen frø. Jeg elsker å så frø så jeg har noe som jeg kan se på hver dag, som minner meg på at vi nærmer oss våren.

 

Pusle puslespill – Rolig og avslappende!

 

Lese bøker – Selvhjelpsbøker er amazing, spesielt nå om dagen! Hører på lydboken “the 5 second rule” som er på apple sin “bøker” nå. Den er sykt bra og jeg kan ikke anbefale den nok.

 

Lære noe nytt – Nytt språk, mer om foto, design, osv

 

Strikke – Det er jo iskaldt ute, så hvorfor ikke strikke et skjerf?

Planlegge ting du vil gjøre når lockdown er ferdig

 

Male / pusse opp hjemme

 

Se på serier – Nettopp begynt å se “venninner til evig tid” på Netflix, og så langt elsker jeg den!

 

Lese blogg – scroll deg tilbake i arkivet mitt og se blogginnlegg du har gått glipp av

 

Ring / facetime venner

 

Jentekvelder på facetime

 

Tegne / male

 

Ta kurs / studere og ta opp fag

 

Spille VR – Dette har jeg fått helt dilla på!

 

Pusle ute i hagen når det blir varmere ute

 

Jobb med sidehustle – Har du hatt en businessidé du ikke har hatt tid til å gjøre noe ut av? Bruk den ekstra tiden til å jobbe med det, og hvem vet? Kanskje du kommer ut av denne pandemien med en ny yrkesvei?

Gå tur med en venninne – PS: gjør det gjerne når det er sol ute. Selv om det går ann på kvelden også, bare kle på deg ekstremt godt med klær, hehe!

 

Se live webcam rundt i verden – Vil du drømme deg bort til strender eller bare se hvordan det ser ut på Times Square akkurat i dette sekund? Da bør du sjekke ut earthcam.com

 

Planlegge hageprosjekter – Drøm deg bort i hageprosjekter og planlegg alt det morsomme du vil gjøre i hagen når været tillater det!

 

Selfcare – Selvbruning, tannbleking, ansiktsmaske og hele pakka. Det er fort gjort at man gir litt blanke i utseendet når man bare er hjemme, og da føler man seg fort som en dass. Så kjør en full glow up på deg selv så du føler deg fresh og fin!

 

Skriv liste med 10 ting du er takknemlig for hver morgen – Dette kommer til å hjelpe humøret ditt utrolig mye!

 

 

Håper dette kan hjelpe deg så du kan få det litt bedre i lockdown ❤️

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg