25% Rabattkode på Nelly!

annonse – Nelly

I dag er det hele 25% rabatt på alt fra NLYbyNLY, om du bruker rabattkoden “NLYSUMMER”. Derfor tenkte jeg å vise dere noen av mine favoritter som jeg har fått av Nelly den siste tiden, som er perfekt for sommeren!

KJOLEHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Altså, hvor gorgeous er ikke denne kjolen? Elsker den!

 

JAKKEHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Denne jakken har jeg i sånn 10 farger og jeg elsker den. Super komfortabel, perfekt fit og superlekker!

 

GENSERHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”
SHORTSHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Super chill set til å ha på når jeg har hjemmekontor (aka hver dag, haha!).

 

SETHER – 30% RABATT NÅ!

Dette settet er perfekt både til hjemmekontor men også utendørs. Det er så komfortabelt og fint!

 

KJOLEHER – 40% RABATT NÅ!

Elsker denne kjolen! Så klassisk og lekker!

 

TOPPHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Hvor søt er ikke denne toppen? Elsker den!

 

GENSERHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Denne genseren har jeg i hele tre farger, og det er ikke uten grunn. Perfekt passform, superlekker og kan matches til alt mulig!

 

KJOLEHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Hvor sommer er ikke denne kjolen? Perfekt når du skal ta deg en tur ut og kjøpe is, rusle rundt i sentrum og grille. Love it!

 

SETHER – 30% RABATT NÅ!

Dette settet er perfekt for hjemmekontor. Supercomfy samtidig som at det er skikkelig fint!

 

JEANSHER – 25% RABATT MED KODEN “NLYSUMMER”

Elsker denne skinnbuksen! Så utrolig lekker og faktisk; mer komfortabel enn jeans!

 

Håper du fant noe du likte og ble litt inspirert!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg