25% Rabatt på nyttårskjoler!

annonse – nelly

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til nyttårsaften, så nå er det på tide å finne kjolen du skal bruke! I dag har Nelly 25% rabatt på alle kjoler, så da passer det perfekt å gi dere en god dose inspirasjon til nyttårskjolen! Jeg har noen favorittkjoler derfra som jeg vil vise dere, og alle passer perfekt til nyttårsfeiringen!

KJOLE HER

 

KJOLEHER

 

KJOLEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

Håper du fant litt inspirasjon til den perfekte kjolen! Er fortsatt ikke 100% sikker hvilken kjole jeg går for selv i år, men det blir uten tvil en av disse superfine! 😍

 

7 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Ser du ikke har oppdatert bloggen og sosiale medier på noen dager. Håper du har det fint, og husk å ta deg en pause dersom det blir for mye.
      Ønsker deg og PF en riktig god jul🎄💜

    2. Vi er lik høyde, så jeg lurer på hvordan du gjør det med jumpsuits og bukser? Sliter ofte med at ting jeg syns er fint, blir alt for langt i beina. Får lagt opp noe av det, men syns det er evig stress.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg