20k på julefeiring, Julaften, Kirken, BH++ Ukens spørsmål #262

annonse – nelly, bubbleroom

Kunne du vist på Snapchat hva du får i kalendergave hver dag?
– Det var smart forslag! Skal begynne å gjøre det!

KJOLEHER

 

Hvordan har du det for tiden? Med kjeven, julen og alt bare?
– Det går veldig mye bedre med meg om dagen! Kjeven er ikke lengre helt låst igjen, og jeg klarer å tygge mykt brød. Må fortsatt skjære av skorper på de noe av det, men det går fremover! Psykisk sett går det også mye bedre for meg. Stor tommel opp for det! Nå er det jo juletid og jeg er i helt julemodus (som dere sikkert har sett på bloggen, hehe!), så jeg bare koser meg 100% og nyter juletiden!

 

Kan du lage julevideoer på YouTube i desember?
– Jeg har en del filmer som jeg har filmet, men ikke gjort ferdig som kommer ut på kanalen fortløpende. Først ut er Gran Canaria vloggen, som kommer ut i dag. Også er det en Primark haul og en video der jeg pynter til jul. Så det kommer mer, men det tar bare litt tid å redigere alt!

KJOLEHER

 

Hvor skal dere feire jul i år?
– I år blir det 3 julaften feiringer, hehe! Litt av et opplegg. Vi skal først feire hos moren til Per Fredrik med litt diverse familie der, også skal vi feire hos foreldrene mine med min familie, også skal vi feire hos søsteren til Per Fredrik med enda mer familie der. Så det blir virkelig feiret i år! LOVE it!

 

Blir du ikke lei av alt det rosa?
– Haha, nei aldri! Jeg elsker rosa!

KJOLEHER

 

Hvorfor har du ikke gardiner eller noen gulvmatter i huset? Vil jo bli mye mer koselig og lunt.
– Vi har hengt opp gardiner ut mot verandaen, siden det er så mye bygging den veien. Også har vi sånne rullegardiner på de fleste vinduene i huset. Det er veldig mye fin utsikt som jeg ikke har lyst til å dempe med gardiner. Når det kommer til tepper / gulvmatter i huset er det sånn jeg får litt grøsninger av. Jeg syns det kan være fint, men jeg syns også det kan være ekkelt. Man får bare støvsugd det, og tenk så mye dritt som samler seg i tepper. Liker ikke følelsen av at man ikke får vasket noe man går på med føttene sine helt rent.

 

Hva er din naturlige hårfarge?
– Min naturlige hårfarge er mørkebrun. Nå har jeg farget håret mitt svart, så det er litt mørkere enn mitt naturlige. Øyebrynene mine er jo også nesten helt svarte, så ja. Er ganske mørk naturlig.

KJOLEHER

 

Går du i kirken i julen?
– Nei. Jeg er ateist så for meg blir det ikke naturlig å gå i kirken. Når andre i familien drar i kirken hopper jeg bare over det.

 

Hvor mye penger tror du at du bruker på jul hvert år?
– Oi, det er vanskelig å si! Vi kjøpte inn julepynt til cirka 15’000 så da kjøpte vi basically alt vi trengte. Det som det går penger på i år er først og fremst gaver også går det litt ekstra penger på alt man gjør i juletiden, som julebord, julemarked og julemat. Tipper det er cirka 20’000 ekstra på julefeiringen fra min lomme.

 

Hvilken bh bruker du til stroppløse topper?
– Jeg bruker en sånn stick-on bh. Den dekker kun selve puppen, og ikke oppover skuldrene eller noe bak, så den er genial til topper der man har bare skuldre eller åpen rygg. Vanligvis når man bruker en bh som er uten stropper får man null kløft, uansett hvor store pupper man har. Det er jo så kjedelig! Denne stick-on bhen derimot. Omg, man får sjukt bra kløft av den. Stick-on bh’en sitter forresten sinnsykt godt, så man trenger ikke bekymre seg noe som helst for det. Den jeg bruker finner du HER.

 

Hva spiser dere på julaften?
– Hos min familie spiser vi kalkun. Er litt usikker hva det blir servert hos familien til Per Fredrik, men tipper det er ribbe eller noe i den duren!

KJOLEHER

 

Du har så fin kropp! Hva spiser du til frokost, lunsj og middag?
– Takk! Koselig at du syns det! Har ikke så lyst til å dele akkurat hva jeg spiser i løpet av en dag, da det fort kan bli litt feil med tanke på kroppspress. Men jeg deler ofte sunne oppskrifter her på bloggen, så sjekk gjerne ut kategorien “Matoppskrifter”.

 

Hva bruker du for å dekke over kviser?
– Vanlig concealer fungerer overraskende dårlig på å skjule kviser. Dersom man heller bruker en color corrector funker det sykt mye bedre. Folk som møter meg tror aldri på at jeg har masse kviser i perioder, fordi jeg dekker over de så bra! Jeg bruker DENNE fra NYX for å dekke over, og den er helt amaaaazing.

 

10 kommentarer
    1. Jeg legger merke til at du handler utrolig mye klær. Tenker du på at det er lønnsomt med så mye klær med tanke på CO2 utslipp, og tenker du at du er godt forbildet som handler så mye klær når kanskje flere av leserne dine ikke har rå til dette. Syntes dere som influensere bør ha dette i bakhue hver gang dere legger ut sponsede innlegg og generelt vanlige innlegg.

    2. Hvis du er ateist, hvorfor feirer du jul da?
      Jula blir ferier pga Jesu fødsel. Så det er vel ikke helt riktig at du feirer jul?

      1. Fordi det er tradisjon, og julen handler om MYE mer enn bare kristendommen 🙂 Åpne øynene dine litt så skjønner du mer av hva julen handler om 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg