20 Spørsmål og svar

Hva får deg til å brekke deg?
– Mye! Jeg er ekstremt var for lukt, så jeg brekker meg om ting / mennesker lukter skikkelig jævlig.

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm.

Hvilken jente ville du ha vært for en dag?
– Kim Kardashian – uten tvil!

 

Er det noen du savner?
– Har nettopp sett det meste av familie og venner, så nei egentlig ikke.

 

Har du piercing?
– Nei. Jeg hadde i både underleppen min og i navelen, men begge har jeg tatt ut. I leppa hadde jeg bare i tre måneder, mens den i navelen hadde jeg i åresvis.

 

Hva sover du i?
– Hehe, jeg sover alltid naken.

 

Hva drikker du helst når du er ute på byen?
– Strawberry daquiry. Det er så sykt godt! Hvis den blir laget riktig. Om man bare lager den med “fake” drikke smaker den syntetisk og jævlig.

Stjernetegn?
– Vannmannen. Men jeg tror ikke på at sånt har noe betydning, så bryr meg ikke noe om det.

 

Hvem er det du liker minst?
– Hvor skal jeg begynne? Hahhaa. Er så mange mennesker jeg ikke liker, men noe jeg liker mindre er å henge ut andre. Så kommer ikke til å nevne noen enkeltpersoner. Gidder ikke å gi de oppmerksomhet uansett. Men dere som følger med litt rundt vet nok hvilke mennesker jeg virkelig ikke liker.

 

Hvilke farger liker du best?
– Hvit, rosa og svart.

 

Hva gjør du når du er lei deg?
– Jeg gråter og snakker som regel med enten Per Fredrik, mamma, Victoria eller søsteren min. De hjelper det alltid å snakke med når jeg trenger det.

 

Har du noen tatoveringer?
– Nei, skal aldri ta noen heller.

 

Hva er det siste som fikk deg til å gråte?
– Du vet, å være voksen. Alle de tingene som følger med voksenlivet.

 

Har du god selvtillit?
– Har helt ok selvtillit. Men hadde mye bedre før. Etter å ha vært igjennom en lang runde med depresjon er ikke akkurat selvtilliten den som er på toppen.

 

For å få deg sinna må man?
– Det skal ganske mye til for å få meg skikkelig sinna. Er ikke den som ofte blir så sint. Men selvfølgelig blir sint iblant, man da skal det mye til.

 

Har du noen gang operert deg?
– Ja. Opererte vekk mandlene når jeg var 4 år gammel. De som opererte meg sluntret unna og jeg holdte på å dø, så er ærlig talt ganske redd for operasjoner. Det er ikke noe jeg kommer til å gjøre med mindre det er ekstremt viktig for meg.

 

Snorker du?
– Det må dere nesten spørre Per Fredrik om. Haha!

 

Hvem snakket du med sist på telefonen?
– Søsteren min

 

Har du noen gang vært så full at du har glemt alt?
– Husker ikke. Haha, neida! Det har jeg heldigvis ikke vært.

 

Beste danselåt?
– Akkurat nå er favoritten “seeing red – Highup”

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg