20% Rabatt på min hudpleie!

annonse kicks

Nå er det 20% rabatt på all hudpleie hos Kicks (unntatt Sensai). Så alle mine hudpleiefavoritter er på 20% rabatt! Det er jo genialt å hamstre inn det du vanligvis bruker nå, så du slipper å kjøpe det inn til fullpris senere.

Her er mine favoritter!

Toner – Perfekt til tørr hud! Gir fukt og balanserer ut huden. Merker stor forskjell når jeg denne er tom noen dager. Da blir liksom ikke huden like fresh og klar for sminken! TONER HER.

Rens – Denne bruker jeg som steg 2 i renserutinen min. Den renser huden i dybden på en skånsom måte og tar vekk sminkerester. RENS HER.

Oljerens – Denne har jeg snakket om mange ganger, og det er ikke uten grunn. Den løsner opp all sminke, uansett hvor hardt sminken sitter (til og med vannfast). Den gjør det på en skånsom måte, og er veldig effektiv! OLJERENS HER.

Ansiktskremer – Disse kremene er seriøst life changing. De gir sykt mye fuktighet, og de healer huden så om du har en kvise som har blitt et sår fikser disse det på en natt. Helt vilt.

DAGKREM HER
NATTKREM HER

Mine favoritt masker! Disse er veldig budsjettvennlige, og de varer til mange runder!

DRINK UP INTENSIVE – Denne har jeg på om natten når huden min trenger ekstra fuktighet. Da våkner jeg opp dagen etterpå med skikkelig myk og fuktet hud.MASKE HER

OUT OF TROUBLE – Hver gang jeg får en kvise smører jeg på denne og den roer ned kvisen og fjerner den helt etter 1-2 behandlinger. Er faktisk litt sykt hvor bra den funker. MASKE HER

CLEAR IMPROVEMENT – Denne bruker jeg i hele ansiktet en gang i uka for å rense opp porene mine. Denne masken forebygger kviser, så du slipper unna en del av kvisene. Den gjør også at porene renses og ikke er like synlige. MASKE HER

DRINK UP – Dette er en 10 minutters maske jeg slenger på de dagene jeg ser at jeg trenger mer fuktighet før jeg skal legge på sminken. Jeg pleier også å ta denne rett etter at jeg har tatt de to andre maskene for kviser, for å gi huden et boost igjen. Perfekt å slenge på når kvelden kommer og du skal se på tv. MASKE HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg