17 Kjoler til 17 mai!

annonse – nelly

Nå er det ikke lenge igjen til 17 mai. Selv om det blir en mildt sagt annerledes feiring i år, er det jo fortsatt nasjonaldagen vår, og det må vi feire! Selv har jeg ikke valgt ut antrekk for den store dagen enda, så jeg scrollet igjennom nelly for litt inspirasjon, og siden jeg garantert ikke er alene om å ikke ha funnet kjole enda, deler jeg 17 av de fineste kjolene med dere!

Jeg har også fått en rabattkode av nelly som gir 25% rabatt på ALT fra nly brands, så absolutt alt i dette innlegget er det 25% rabatt på når du bruker koden STINA25 i kassa! Koden gjelder i 24 timer!

STINA25 – 25% RABATT!

KJOLEHER // KJOLEHER // KJOLEHER

 

KJOLEHER // KJOLEHER // KJOLEHER

 

KJOLE 70% – HER // KJOLEHER // KJOLEHER

 

KJOLEHER // KJOLEHER // KJOLEHER

 

KJOLEHER // KJOLEHER

 

KJOLEHER // KJOLEHER // KJOLEHER

 

HUSK KODEN STINA25 FOR 25% RABATT!

 

3 kommentarer
    1. Hei. Prøvde å skrive inn «stinablogg» på luksushair for å få rabatt, men det gikk ikke. Har du avsluttet samarbeidet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg