Pengebruk, Bunad, Hatkommentarer, Familie ++ Ukens spørsmål #231

annonse – kicks, stronger

Hvor gammel var du når du begynte med sminke og hva slags produkt brukte du?
– Jeg begynte med sminke på slutten av barneskolen. Tipper det var i 6-7 klasse. Da brukte jeg lipgloss og maskara. Da jeg begynte på ungdomsskolen ble det foundation, pudder, rouge og hele pakka hehe!

Møter familien din/søsteren din fans? Eller dine blogglesere for å si det sånn?
– Det hender blogglesere kommer bort og snakker med søsteren min, siden hun har vært en del på bloggen. Hehe! Også kommer det jo nesten alltid bort lesere når jeg er ute med både familie og venner, så de fleste i familien har møtt lesere på den måten. Men det er jo bare koselig!

 

Hvor lenge har du tenkt til å drive med bloggen?
– Så lenge jeg kan og vil egentlig. Om jeg en dag mister lidenskapen for blogging og youtube, slutter jeg. Det er jo en jobb som krever mye, og som må være lidenskapelig opptatt av for å klare. Men jeg tviler på at den dagen noensinne kommer. Hehe!

 

Hva er det du bruker aller mest penger til deg selv på?
– Mat kanskje? Det går det veldig mye penger til. Men bortsett fra det bruker jeg en del penger på sminke, klær og andre skjønnhetsprodukter. Ellers går det jo en del penger til bilen. Den tror jeg nesten det går mer penger til enn sminke og klær egentlig. Dyrt å være voksen, haha

 

Har du operert nesen? Når man sammenligner bildene fra 2012 med bildene fra nå nylig er det jo tydelig at nesen har blitt mindre. Tenker da på rett forfra. Om du ikke har operert den; hva har du gjort? 
– Oi det ser jo nesten sånn ut! Tror det er lyset på bildet som gjør at den ser ekstra bred ut, også har jeg jo forandret meg en del i ansiktet de siste 5 årene, så jeg tror nok det er grunnen. Jeg har i alle fall ikke operert nesen min.

Når du ble 18 år flyttet du ut, hvor bodde du da? Og når du bodde i Oslo tidligere hadde du jobb uten om før du flyttet til Sandefjord? Syntes liksom at det blir litt dyrt å bo i Oslo alene hvis man ikke har fått jobb enda.
– Da jeg flyttet ut som 18 åring flyttet jeg inn på hybel i Bærum. Da hadde jeg allerede sikret meg lærlingerplass før jeg flyttet. Da jeg flyttet til Oslo som 21 åring jobbet jeg kun med bloggen. Siden jeg har en litt annerledes jobb, i og med at jeg er blogger, trenger jeg ikke skaffe meg jobb før jeg flytter et sted. Men om du skal flytte til Oslo bør du definitivt ha sikret deg en jobb før du flytter. Det er ekstremt mange om beinet i Oslo, så det å få en jobb er ikke bare-bare!

TOPP HER
33% RABATT! Før 449,- nå kun 299,-!

TIGHTSHER
28% RABATT! Før 699,- nå kun 499,-

Har du bunad eller festdrakt, i såfall; hvor ofte bruker du den?
– Nei, det har jeg ikke. Jeg er ikke så tradisjonell av meg, så jeg har aldri kjøpt hverken bunad eller festdrakt. På 17. mai kjøper jeg heller en fin kjole som jeg kan bytte på hvert år. Nesten hele familien min har jo bunad og jeg syns de er veldig flotte med det, men jeg føler ikke at bunad er helt meg.

 

Hvilken highlighter bruker du??
– Jeg bruker DENNE. Den har sykt bra med pigment så den får kinnene til å poppe skikkelig! Elsker den!

Får du mye hate?
– Jeg får en god del. Jeg må jo alltid godkjenne / ikke godkjenne kommentarene før de kommer ut, og de som rett og slett er stygge eller totalt usaklige, sletter jeg. Dette er jo min blogg, så her gidder jeg virkelig ikke sitte og ta imot dritt fra anonyme mennesker. Men jeg er også veldig heldig, fordi jeg får langt ifra like mye dritt som andre bloggere får.

 

Hvordan får du sminken til å sitte hele dagen? Ser du legger ut snapper sent på kvelden og da sitter fortsatt sminken perfekt.. 
– Jeg bruker en sykt god setting spray som gjør at sminken sitter helt sinnsykt bra. Det er sjeldent jeg i det hele tatt trenger å tocuhe up i løpet av dagen. Setting sprayen jeg bruker finner du HER, og det er ikke uten grunn at den er ekstremt populær, for den er helt vilt bra!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

13 kommentarer
    1. Kan du ikke legge ut litt bilder av hvordan du har pyntet til jul?😍 så ut som du hadde begynt litt på Snapchat. Huset ditt er så fint, får så julestemning 🎅🏼

    2. Tror du du vil beholde brudekjolen din eller selge den videre etter bryllupet? Mange gjør jo det, men ser for meg at du sikkert vil beholde den og kanskje vise den frem i hjemmet? Eller? 🙂

    3. Man trenger vel ikkje å ha operert for å se anderledes ut på bilder fra man var yngre?
      Man ser anderledes ut
      Eg var mye rundere i ansiktet da eg var tenåringen selvom eg var veldig slank enn eg er nå og fremdels er slank. Man endrer seg med årene
      Man sminker seg også anderledes -tenker du sikkert hadde andre sminkerutiner og visste mer om ansiktet ditt da du var yngre.
      Folk har for lett for å hoppe på konklusjoner istedetfor å sjekke.
      Fin før, fin nå 🙂

    4. Hei, Stina!
      Jeg lurer på om du kunne kjøpe et produkt/kjole fra jjshouse.no?
      Har veldig lyst til å handle derfra, men vet ikke helt kvalitet og sånn. Kunne du tenkt deg å lage et innlegg/video der du tester, og sier hva du syns?

    5. Jeg var også veldig skeptisk til jjshouse, men jeg bestile kjole derifra nå i høst. Meg og min mor bestilte skreddersydd, og den satt som et skudd! Husk også å velge å betale litt ekstra så du får igjen tollen. Husker ikke eksakt hva det var, men tror det var rundt 200kr du betalte, så når du fikk regningen på tolla (tror den ble rundt 1700kr), så betalte du den, og sendte bekreftelsen til jjshouse, også fikk du pengene tilbake. Kvaliteten er veldig bra og jeg ble overrasket. Kommer uten tvil til å bestille derifra igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg