25% Rabatt på hverdagssminken min!

annonse – kicks

I dag har Kicks 25% rabatt på nesten all sminken sin! De selger jo sminke fra Anastasia BH, MAC, Dior, NYX, Urban Decay, Bobbi Brown, Nars og en rekke andre kjente store sminkemerker med utrolig gode produkter! I dag er det ekstremt mye å spare, spesielt på de dyrere varene, for 25% rabatt utgjør plutselig en stor forskjell!

Siden de har store rabatter i dag tenkte jeg å vise dere sminken jeg bruker hver eneste dag! Dette er sminkeprodukter jeg har brukt LENGE og som er mine all-time favoritter. Jeg prøver mye sminke og disse produktene er the bomb innen sminkeprodukter.

 

– HUD –

DIOR FOUNDATIONHER – Før 425,- NÅ 318,-

HIGHLIGHTER – HER – Før 345,- NÅ 258,-

NYX GRØNN CONCEALER – HER – Før 85 NÅ 63,-

CONCEALER TIL UNDER ØYNE HER – Før 119 NÅ 89,-

CONTOUR KITHER – Før 545,- Nå 408,-

SETTING SPRAYHER –  Før 270,- NÅ 203,-

PUDDER TIL UNDER ØYNE HER – Før 99 – NÅ 74,-

PUDDERFOUNDATION HER – Før 459,- NÅ 344,-

PRIMERHER – Før 469,- NÅ 351,-

– ØYNE – 

ANASTASIA BH SKYGGEPALETT HER – Før 545,- NÅ 408,-

MASCARA HER – Før 179,- NÅ 134,-

VIPPELIMHER – Før 99,- NÅ 74,-

ANASTASIA DIPBROW POMADEHER – Før 255,- NÅ 191,-

– LEPPER – 

MAC HONEYLOVE LEPPESTIFTHER – Før 185,- NÅ 138,-

MAC FLESHPOT LEPPESTIFTHER – Før 190,- NÅ 142,-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg