Det var surt og kjipt, men..!

Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en skikkelig frisk og god tur med Chloe! I stad kledde jeg meg godt inn med turbukse, boblejakke, lue og votter, og tuslet ned til den ene stranden som er i nærheten her.

Det var skikkelig surt og kaldt å gå på tur, så jeg er veldig glad for at jeg kledde på meg skikkelig. Som nordmenn sier “det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær”. Haha! Jeg er glad jeg hadde på meg gode klær!

Selv om det var surt vær, var det så deilig å gå på tur! Frisk luft, sandstrand og bare det å gå ute var så herlig! Det har jo ikke akkurat fristet å gå på lengre turer ute den siste tiden. Det er jo så kaldt! Men når jeg fikk kledd på meg skikkelig kjente jeg ikke kulda, og da var det bare gøy å gå på tur! 

Nå har jeg nettopp laget meg en god kopp med kakao med litt pepperkaker ved siden av. Så godt! Per Fredrik hadde kjøpt ny melk i stad og den hadde juledesign. Altså! Om det ikke er et tegn på at julen nærmer seg, så er ingenting det! Vi tenker faktisk å pynte ganske tidlig i år, og muligens allerede til helgen! Det er jo så koselig å komme i julestemning tidlig. Så hvorfor ikke liksom? Når skal dere pynte til jul i år?

10 kommentarer
    1. Er så koselig med slike gåturer 🙂 selv om det er ganske så kaldt for tiden. Elsker julen så har selv tenkt å starte før vi går inn i Desember, i år vill jeg rett og slett sitte med en god julefølelse i hele Desember og hos oss har vi allerede sett noen julefilmer på netflix og to julefilmer på kino 🙂

    2. Vi pynter alltid til jul 23.desember. Det er så koslig og pynte på lillejulaften også våkner vi neste dag til pyntet hus på julaften❤️🤶🏻🎅🏻

    3. Jeg reiser til Skottland 27. NOV så mamma har begynt får hun skal ha alt klart til 1. Des😍😊men så har vi over 1200 nisser da❤️😊😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg