7 Must haves i klesskapet – Vinter versjon!

annonse – gucci nelly

Strikkegensere – Et must på vinteren er strikkegensere. Det er så fint samtidig som det varmer og er comfy!

Skjerf – Et behagelig og fint skjerf er virkelig noe du må ha i klesskapet. Det er så deilig på kalde dager!

JAKKEHER
VESKE – GUCCI, HER
BUKSEHER
SOLBRILLER – GUCCI, HER
SKOHER
BELTEHER

Lue – Jeg elsker luer som har to dotter istedenfor bare en. De er jo så fine og ekstra søte! Kjøpte en hvit lue i fjor med to dotter, og det er uten tvil min favoritt! 

Vinter boots – Når det er vinter er det viktig å ha sko som er varme, men også som ser bra ut. Jeg er veldig glad i mine knee high støvletter som er varme og flate. Perfekt om vinteren når man ikke vil være bambie på glattisen. Hehe!

Strømpebukser – Jeg elsker å bruke skjørt og kjoler, men da er det et must med strømpebukser som er varme og som ser fine ut. Jeg bruker forresten DISSE og de er helt amazing!

Faux fur vinterjakke – Jeg har allerede et par skikkelig fine pelsjakker laget av falsk pels. Viktig at det er falsk pels folkens! Så se etter faux fur når du handler, så du ikke er med på å støtte en grusom bransje. Faux fur vinterjakker er så fine og jeg har bestilt noen nye som jeg er kjempespent på å få i posten!

JAKKEHER
VESKE – GUCCI, HER
BUKSEHER
SOLBRILLER – GUCCI, HER
SKOHER
BELTEHER

Refleks – Kjøp inn en haug med reflekser og fest de på innerlommene av alle ytterjakkene du har, så er det lett å bare slenge de ut av jakkelomma når du er ute og går i høstmørket. Så en video her om dagen av hvor lite man syns uten refleks, og jeg fikk faktisk sjokk. Har jo merket det ganske godt etter at jeg begynte å kjøre bil. Det er så vanskelig å se folk som går uten refleks. Bruk refleks, så ser sjåføren deg og vi slipper at noen skal bli påkjørt ❤️

6 kommentarer
    1. Gøy innlegg! Fine tips 🙂 ha en nydelig kommende uke fine du😃 Når kommer innlegget med plagg du viser som kan brukes til forskjellige anledninger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg