Dette redder huden min!

annonse | decrusto

Nå som vi er godt uti høstsesongen begynner jeg virkelig å merke det på huden min. Den kalde luften ute, og den tørre varme luften inne har virkelig tørket inn huden min, noe som er superkjipt og ganske krise sånn hudmessig.

Problemet med huden min (og dette gjelder for mange) er at når huden blir tørr overproduserer huden i ansiktet talg, og da kan det fort bli kviser. 

Heldigvis har det ikke rukket å komme så mye kviser enda. Men nå trenger virkelig huden min krisebehandling! Decrusto har jo utrolig gode produkter, og jeg har brukt disse jevnt i over et år, fordi de er så gode! Renseskummet dems har jeg testet den siste tiden og det er helt fantastisk!

Jeg bruker veldig mye sminke, og produkter som sitter skikkelig hardt. Rensen til Decrusto løsnet opp alt, og fjernet alt av sminke og overflødig olje på null komma niks! Tidligere har jeg måttet bruke flere forskjellige renser for å fjerne sminken. Men Decrusto sitt renseskum gjorde en så god jobb, at jeg kun trengte den! Dette skummet både renser huden på dybden, toner og fjerner makeup – så det er et 3-1 produkt som virkelig gjør susen!

⚡️KLIKK DEG INN HER FOR RENSESKUM⚡️

For å gi et skikkelig fuktighetsboost til huden min bruker jeg beauty ghost. Jeg brukte den iherdig i fjor vinter, og den hjalp huden min mye! Den gir så mye fuktighet og den har en beroligende effekt på huden. Så tørr og irritert hud er null problem med beauty ghost! Masken har også anti age formula basert på aktivt stabilisert oksygen, så det er perfekt om du nærmer deg slutten av tyveårene eller er eldre enn det. 

⚡️ 50% RABATT PÅ BEAUTY GHOST NÅKLIKK DEG INN HER⚡️

Når jeg har på masken sitter jeg som regel og jobber med bloggen, eller bare slapper av med en kopp kakao og ser på litt YouTube videoer. Hverdagsluksus! 

Selv bruker jeg den 1-2 ganger i uka, og den redder huden min!  Masken skal være på i 25-30 minutter (til den er helt tørr). Så drar du den forsiktig av. Er det noen rester igjen fjerner du de bare med en våt klut. Etterpå er huden fløyelsmyk og fuktet. Så deilig! Nevnte jeg forresten at begge produktene er 100% veganske? Altså 😍

⚡️ 50% RABATT PÅ BEAUTY GHOST NÅKLIKK DEG INN HER⚡️

tilbudet varer ut november

 

Håper du ble inspirert til å ta vare på huden din i vinter. PS; disse produktene er perfekte å gi i julegave til venninner og familie 😃🎅🏻🎁

Sjekk ut Decrusto på facebook!

#BeautyGhost #SkinCare #Vegansk #Decrusto

13 kommentarer
    1. Herlighet så fin du er, Stina!! Har aldri trodd noe annet altså, men du er såå pen uten sminke! Og selvfølgelyg like pen med sminke, men bare tenkte å si det <3

    2. herligland så søt uten sminke! skulle ønske vi så mer til det!
      Men en ting jeg lurer på, bruker ikke du anastasia beverly hills brow pomade? (mener å ha lest det, kan være jeg tar feil) jeg bruker også den, men har et problem etter at jeg har formet brynene og skal ta på brynsgele, så smudges alt ut, og det blir ikke særlig pent dessverre.. Bruker du brynsgele, isåfall hvilken? for din bryn er ON POINT. håper på svar 🙂
      ha en fin torsdag 🙂

    3. Marie: Takk 🙂 Så koselig å høre! Bruker dipbrow ja, men bruker ikke brynsgele. Hvis jeg bruker det er jeg veldig forsiktig og tar kun på endene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg