7 Ting som irriterer meg

Abortloven – Vel dette irriterer meg ikke. Det gjør meg fly forbanna. At politikere kan bruke kvinners rettigheter til å bestemme over egen kropp og liv, som et puslespill i politikk er helt forkastelig, kvalmt og så langt ifra ok som det kan bli. Hva blir det neste? Skal vi kvinner ikke få lov til å jobbe lengre, eller miste stemmeretten også? 

Folk som sniker i køen – Er det noe verre enn folk som sniker i køen? Altså, jeg blir alltid like paff og forbanna når jeg ser folk sniker seg forbi. Det verste er at jeg ikke klarer å stå der og ikke si noe. Jeg må alltid ta de på det. Haha! 

Når jeg er tom for Redbull – Jeg kjøper alltid inn masse Redbull så jeg ikke går tom. Men de gangene jeg glemmer meg bort og går tom. Argh. Da får ikke dagen en god start.

Melis – Når folk putter melis på alt mulig. Nei, jeg vil ikke ha melis på kanelsnurrer min takk.

Musikk i butikk – Når man går inn i en butikk, og de ikke spiller av noe som helst musikk, og man gjerne er den eneste kunden. Kleint. 

Filmer som bruker hundre år på å loade – Hver kveld ser Per Fredrik og jeg på tv serier eller filmer med streamingtjenester. Enkelte ganger klikker det nesten for meg. For halve tiden vi sitter der blir brukt opp til å vente på at filmen skal loade. Den stopper jo hundre ganger midt i filmen. Argh, så irriterende!

Dårlig vær – Været om dagen er så irriterende. Det er grått, det regner og det er bare trist å se ut vinduet. Må seriøst sette opp 5 (!!!) fotolys bare for å ta en selfie.. Altså.. 

 

16 kommentarer
    1. Hvis man tar abort betyr det at du dreper et lite barn! Et levende menneske! Selv om barnet er i magen betyr det jo ikke at det ikke lever! Jeg skjønner ikke hvordan du ikke forstår det. Hvis man tar abort så har man faktisk drept et levende menneske.. og hva med folk som finner ut at barnet har douns syndrom?? Hvorfor har de rett til å ta abort senere?? Er ikke slike barn like verdifulle?? Dette gjør meg så irritert at folk ikke forstår det. Når du blir gravid så er det ikke bare du som er i kroppen din, du deler den med et annet menneske. Det barnet er helt uskyldig og fortjener ikke å bli drept!!!

    2. Dette med abortloven er helt idiotisk! Som du sier så man få lov til bestemme over egen kropp. Har selv vært i denne situasjonen å jeg er takknemlig for at muligheten var der da når det hadde blitt katastrofalt vis den ikke var det. Men denne regjeringa er jeg rett å slett over! De gjør bare negative ting! 🙄🙄

    3. Ser at du er opptatt av sunnhet, men Red Bull er noe av det verste du kan ha i deg. Koffein er en ting, men taurin er verstingen. Dette gjør at du setter i gang prosesser i nervesystemet som til vanlig blir trigget av frykt eller stress. Hjertefrekvensen øker og kroppen nedprioriterer prosesser som f. eks. fordøyelse. Selvfølgelig føler du deg kvikkere til sinns, men det er fordi du setter kroppen i en fight/flight – modus.

    4. Hei, kan du lage eit blogginnlegg om kva man kan ønske seg av venniner og familie til jul? Billigt og dyrt? BTW elsker deg

    5. Herregud den der med musikk i butikker er helt sant! Spesielt om det er en dyr butikk og butikkdamen bare stirrer eller stiller seg rett ved siden av meg. Da går jeg!😂🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg