En oppklaring om Jodel rykter

annonse  | vestlia resort

Nå har jeg nettopp stått opp og sminket meg, og gjort meg klar for dagen. Per Fredrik ligger og sover enda, så jeg ville bare titte innom her før jeg vekker han. Når vi er på ferie pleier jeg alltid å dusje og sminke meg, og blogge før han står opp.

Jeg elsker jo å stå opp tidlig, og han liker å sove lenge, så det er perfekt kombinasjon så han skal slippe å vente på meg i 5 timer sånn som i New York. Haha!

Dere som har sett Bloggerne fikk kanskje med dere det? Han hadde våknet opp 2-3 timer før meg, og når vi både måtte spise frokost og jeg måtte fikse meg, og blogge ble det lang ventetid på han før vi kom oss ut døra. Gjett om jeg fikk mye hat for det på Jodel da! Herregud!

Folk trodde at jeg brukte 5 timer hver morgen på å fikse meg. Det er jo helt feil! Jeg bruker typ 45 minutter på å dusje, sminke meg og kle på meg, også tar det 30-45 minutter å blogge hvis jeg har bildene klare fra dagen før. Så ja. Da fikk vi endelig en liten oppklaring der 😅
 

I går var jeg innom spaet på Vestlia Resort, og fikk kost meg skikkelig! Jeg slappet av litt rundt i spaet før jeg fikk en 50 minutters klassisk massasje. Det kjente jeg at jeg virkelig trengte nå. Spesielt etter å ha kjørt bil i 4 timer opp hit. Hehe!

Er det én ting jeg virkelig burde unne meg mer i hverdagen så er det massasje. Føler meg alltid som et nytt menneske når jeg kommer ut derfra. Da er det som at hele kroppen har bare blitt løsnet opp. Haha! Høres sikkert litt rart ut. Men en ting er sikkert; jeg elsker massasje!

Nå skal jeg vekke Per Fredrik så skal vi ned og spise litt frokost, også går turen rett hjem, med et lite stopp i Drammen for å hente Chloe. Hun har sjekket inn på hotell for helgen, og har nok kost seg masse, så jeg tipper hun kommer til å sovne på veien hjem! 

3 kommentarer
    1. Hei Stina<3 Eg digger bloggen din og ikkje minst youtuben din!! Stå på, du er herlig<3
      Eg har leita ein del etter den "the devil works hard but Kris Jenner works Harder" hettegenseren men finner den ikkje på nett? Har forstått at genseren har sammenheng med tv2sumo vist da kan stemma?? Kor kan eg få tak i hettegenseren? Den er dritkul<3

    2. Heldigris! Håper du kan lage flere vlogger på youtube sminkevideoer hadde også vært helt topp!😍 og Meeeer pakkevideoer!🥰😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg