Meg i brudekjole!

annonse | diin brud og selskap

I går prøvde  jeg brudekjole for første gang i mitt liv, og det var en helt sinnssyk opplevelse. Jeg tok med meg forloveren min, søsteren min og tre venninner på Diin brud og selskap salong som ligger på Majorstua i Oslo for å prøve brudekjoler.

Jeg har vært innom salongen en gang før, for å se at jeg likte kjolene som var der, og det var jo de vakreste kjolene jeg noensinne hadde sett! 


Diin brud og selskap

Diin brud og selskap

Salongen er dødslekker, og vi kjørte skikkelig “say yes to the dress” opplegg når vi skulle prøve kjolene. Alle jentene satt på stoler rundt der jeg kom ut av prøverommet, og det var så koselig og emosjonelt. Hehe!

Vi startet med å velge ut alle kjolene som jeg skulle prøve. Jeg visste hva slags kjole jeg kunne tenke meg, men jeg ville være innom alle de forskjellige fasongene og mønstrene før jeg ville bestemme meg. For meg er det viktig å være 100% sikker, og da måtte jeg innom alle de forskjellige!

Dette var den første kjolen jeg prøvde. En kjole som jeg først tenkte at så veldig enkel ut der den hang. Men som sagt; jeg ville prøve alle de forskjellige fasongene så jeg tok den med. Da jeg fikk den på og så meg selv i speilet ble jeg helt målløs. Den var jo så nydelig!

Det var så vilt å se seg selv i brudekjole for første gang. Jeg kjente jeg ble helt på gråten, og det var jeg ikke alene om. Søsteren min måtte ha kleenex boksen med en gang, og ble mildt sagt veldig rørt ❤️

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap
 

Denne kjolen var jo så lekker at jeg nesten døde litt! Altså, se så mye fint det er på den!

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap
 

For å være helt sikker på kjolestilen prøvde jeg til og med en bohemsk kjole. Som virkelig ikke er min smak i det hele tatt, men den var jo så fin! Skulle jeg giftet meg på en strand ville jeg uten tvil gått for denne!

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap

Diin brud og selskap
 

Til slutt fant jeg “the one” og det var virkelig ikke noe tvil om at det var den rette. Jeg begynte å gråte av glede når jeg så meg selv i den. Og når alle jentene fikk se den ble de så rørte, og søsteren min gikk til og med ut i skikkelig “full cry”. Haha! Det var så koselig at alle fikk et skikkelig rørende øyeblikk.

Kjolen jeg valgte er ikke avbildet i det hele tatt i dette blogginnlegget. Dere må vente helt til bryllupsdagen min før dere ser den. Litt tradisjonell liker jeg å være 😃👰🏻Men jeg sier bare; gled dere. Det er virkelig den vakreste brudekjolen jeg har sett i mitt liv!

Diin brud og selskap
 

Helt på slutten hadde jeg en overraskelse til Rebecca. Hun er jo forloveren min, og er jo så skjønn. Så jeg sa til alle “nå har jeg en overraskelse til Rebecca” og hun skjønte ingenting. Hun måtte lokke øynene sine, og jeg gikk og hentet tre forskjellige forlover kjoler hun kunne velge mellom.

Når hun åpnet øynene og så at hun skulle få kjole begynte hun å gråte skikkelig av glede. Altså 💗Det var så koselig og morsomt! Hun var jo så fin i kjolen hun valgte! Diin brud og selskap har forresten også masse kjoler til forlovere og ballkjoler. Så her kan du finne noe før du skal gifte deg 😃

Etter brudekjoleprøvingen dro vi til Maria Kassandra. Hun bor rett ved salongen, så vi tuslet ned dit med masse sushi og koste oss resten av kvelden. Føler meg så heldig som har så mange gode venninner som blir med på så mye gøy! 💗👰🏻

38 kommentarer

Siste innlegg