Tidenes Halloween ballong-bue!

I går kom Rebecca hit og vi startet med pyntingen som er til festen i dag. Hun hadde med seg snacks og rødvin. Så vi koste oss masse mens vi lagde ballongbue. Vi endte opp med å lage en gigantisk ballongbue til festbordet med over 200 (!!!) ballonger. Altså, den ble mildt sagt svær!

Verste er at det er sykt enkelt å lage slik bue. Men trenger bare sykt mye ballonger, en nål og fiskesnøre. Så er det bare å “sy” inn hver ballong. Litt vanskelig å forklare merket jeg nå. Men hvis dere vil kan jeg lage en video en gang der jeg viser dere? Det pynter jo opp en fest helt sinnsykt, så det er jo absolutt noe som er genialt å vite hvordan man lager!

Vi kom godt igang med pyntingen og endte kvelden med å sitte på kjøkkenbenken i sånn to timer, drikke mye vin og høre på musikk, mens vi skravlet om alt mulig. Herregud så koselig det var! Sånne type jentekvelder er de beste spør du meg!

Etterpå kommer Rebecca så skal vi pynte ferdig resten av huset. Er så glad for at jeg har en venninne som Rebecca som er like glad i å pynte til fest som meg, for da hjelper vi alltid hverandre! 😃🎃👻

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg