10 Ting alle søstre kjenner seg igjen i

– Når dere gikk på skolen passet alltid storesøster på lillesøster. Aner ikke hvor mange ganger søsteren min har forsvart meg i slåsskamper! Hehe!

– Moren deres har garantert ropt feil navn til en av dere. Mammaen vår sin faste frase når hun skulle rope på meg var “Madlestina”

– Man kan krangle så busta fyker, og 15 minutter etterpå er man venner igjen, uten at man trenger å si unnskyld. Man bare blir automatisk venner igjen.

– På søndagsmorgenen kan du banne på at søsteren din har stjelt godteriet ditt, om hun har stått opp først. Aner ikke hvor mange ganger jeg ble sint på søsteren min fordi hun stjal bamsechipsen min, men det var jo heeeelt innafor når jeg stjal french friesen hennes.

– Selv om dere er helt forskjellige i personlighet, og har veldig forskjellige liv, er dere fortsatt fantastisk gode venner! 

– Helt fra man var små har dere delt hemmeligheter med hverandre, så når dere er voksne vet dere alt om hverandre. 

– Når man blir voksne er søsteren din den beste og mest trofaste vennen du kan ha, og dere kan snakke om alt uten å føle at man blir dømt av hverandre.

– Dere låner klær av hverandre. Er man heldig, sånn som jeg var, og er lillesøster får man alltid arve masse klær av storesøsteren sin! 

– Hadde du en storesøster, så var det garantert hun som introduserte deg til sminke. Husker da jeg var 12 år og skulle på skumparty med venninner, da var det kun søsteren min jeg lot sminke meg. Hehe!

– Søskenkjærlighet kan noen ganger være litt lite kjærlig, og man kan krangle og sloss over den minste lille ting. Husker en gang jeg ble litt vel sint over at søsteren min rappet fjernkontrollen fra meg og satte på et tv program jeg hatet. Vel, det endte ikke pent for å si det sånn!
 

Så selv om det var veldig opp og ned å ha en søster når man er ung, er det veldig koselig å ha hatt en søster mens man vokste opp, og ekstra koselig å ha en så god venninne når man er voksen! 

14 kommentarer

Siste innlegg