5 Ting du ikke vet om meg

♥ Jeg husker nesten aldri navn. Jeg har slitt veldig mye med det helt siden jeg var liten. Husker når jeg var 9 / 10 år gammel og fikk hund, da måtte jeg skrive hundens navn på armen for å huske det. Og ikke bare i et par dager. Neida, 3-4 uker måtte jeg gjøre det for å huske det. Til den dag i dag er jeg like dårlig på navn, og jeg får helt angst når jeg må hilse på mange fremmede, og liksom skal huske navnene dems. 

♥ Jeg må alltid ha på vekkerklokke, så jeg glemmer hva jeg har drømt natta før. Jeg drømmer ting som er så ekstremt nærme virkeligheten, at det ofte gjør at jeg ikke helt klarer å skille på om jeg har snakket med noen om noe, eller om jeg bare har drømt det. 

♥ Jeg spiser havregrøt til frokost hver eneste dag, uten unntak. Til og med når jeg er på reise prøver jeg alltid å finne ut om hotellet har havregrøt, så jeg kan spise det. Verste er at jeg syns ikke at det er sånn suuupergodt. Men jeg bare liker at det metter godt, og holder meg mett og i fin form utover dagen. Weeeird, I know. 

♥ Jeg hater romantiske komedier. Oh yes. Jeg ser heller en action film med masse vold, og gjerne litt humor. James Bond filmene er en stor favoritt, og jeg tror vel jeg har sett absolutt alle. Bridget Jones ish filmer derimot, det takler jeg ikke. Aner ikke hva det er med det, men på akkurat det punktet når det kommer til filmer, er jeg nok litt guttete.

♥ Jeg er veldig surrete når det kommer til å kjøre til steder. Aner ikke hvor mange ganger jeg for eksempel har kjørt Trine hjem, og hver eneste gang må jeg spørre hvor jeg skal svinge inn på veien. Eller hvor mange ganger jeg må ta på google maps i Oslo, for å finne steder jeg har kjørt til 2925 ganger før. Altså, er det mulig?

15 kommentarer
    1. Haha! I thought I was the only girl who hates romantic comedies. I HATE them! Horror is my thing, the scarier the better! And I love also Tarantino movies- lots of violence, but cool types and nasty jokes! 🙂

    2. Jeg spiser også havregrøt hver eneste dag! Det så mettende å holder helt til lunsj hver dag! Love ut!!😂

    3. Hei 🙂 Så fint innlegg! Så,Det jeg lurer på er om du har en sykt bra oppskrift på havregrøt da siden du spiser det hver morgen? 🙂 Jeg er ikke så glad i den grøten egentlig men som deg så syns jeg den metter så bra å holder så lenge så det er genialt å spise den 🙂

    4. Hei 🙂
      Nam, havregrøt er godt. Tenkte å innføre det selv, som morgenfrokost. Hvordan lager du havregrøten din? Er så mange forskjellige måter der ute! 🙂

    5. Hehe, jeg husker heller nesten aldri navn 😛 Husker en gang jeg skulle spørre en kamerat av pappa om noe, så klarte jeg å si feil navn.. det var sååå flaut 😛 Håper du får en fin dag <3

    6. Vil høre mer om drømmene dine! Har du noen morsomme historier om da du slet med å skille drøm fra virkelighet?

    7. På punkt nr 1 så er jeg helt motsatt. Jeg husker navn, men sliter med å huske ansikter. Selvfølgelig husker jeg ansiktene på mennesker jeg kjenner godt, men dersom det er noen jeg kun har møtt kanskje en eller to ganger før, er det fort gjort at jeg rett og slett bare går rett forbi på butikken eller spør kjæresten min “hvem var det?” om vi blir stående og prate med noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg