Pynte til jul nå?

annonse | kremmerhuset

I går var jeg innom Kremmerhuset og plukket meg med masse julepynt. De har jo fått inn helt sinnsykt fin pynt! Nå tenker dere kanskje at jeg er gal som pynter til jul nå. Meeen, der kan dere ta det helt med ro. Jeg har kun pyntet for å gi dere inspirasjon.

Kremmerhuset har nemlig 25% rabatt for alle som er medlem i kundeklubben fra 17:00 i dag. Gjelder både i butikk og PÅ NETT. Så du kan sitte i sofaen og klikke hjem masse fin julepynt til en billig penge! 

Klikk deg inn HER for å bli medlem i kundeklubben og få 25% rabatt!

JULEKOPPHER
JULEKAFFEHER
JULETEHER
PRESSKANNEHER

 

JULEKULERHER

NEDTELLING TIL JULHER


KANELHUS HER

Kanelhuset er laget av kanelbark og når du tenner lys inne i det, dufter det kanel i hele rommet. Så herlig og julete!

DIS JULEDUFTHER
RÅDYRHER
KANELHUS – HER
NEDTELLING TIL JULHER

 

STOR KONGLEHER
LITEN KONGLEHER
TELYS MED DUFT AV JUL OG KANELHER

 


BLÅ PYNTEPUTER
HER


 

Altså, etter at julepynten kom i butikk og jeg pyntet opp hjemme, kjenner jeg at det kribler i magen av julefølelse. Jeg gleder meg så vanvittig mye til julen, og i år skal jeg virkelig gå all-in på pynten slik jeg gjorde i fjor. Rådyr og skogstema er så lekkert, og det var jo det jeg gjorde i fjor. I år blir det nok samme tema bare enda mer pynt, så det kommer til å bli helt sinnsykt fint! 🤶🏻🎄

 

Hvem gleder seg til jul? 🤶🏻🎅🏻

13 kommentarer

Siste innlegg